• Irma1

Hoppas Hoppas del 2

Har gjort mitt första FET med hjälp av äggdonation på Sahlgrenska i veckan!
    Fler som gjort detta?? Kanske kan vi följas åt....

• Svar på tråden Hoppas Hoppas del 2
  • Hinos

En vecka efter mitt FET fick jag en rejäl magsjuka och låg i två dagar. Min man fick hämta mig på jobbet... men det gick bra!! är nu i vecka 12

• Kaka76

Hinos: Tack för infon, har varit lite orolig eftersom jag knappt får behålla ngn mat.
    Men det känns ju skönt å veta att det kan gå vägen ändå!!!

Irma: Min första läkare hette typ Mlasic, han ville också ha hjälp av Lars som var
    upptagen så jag fick oxå Krystoff. Det är ju nästan lite lustig

Håller tummarna för oss alla!!!!!

• heja06

Krystoff är jätteduktig!! Hade det tagit sig första ET, så hade jag tagit ett kort på honom till familjealbummet ...han plockade ut ägg på syrran *ASG*.
    kramis.

• Irma1

Kaka76: Mlasic känner jag igen det va nog han som inte kunde.. Ja visst är det lite lustigt. Har nu kommit hem från jobbet o det har varit jätte struligt idag så nu får det snart bli natti natti..

God natt på er.. Kramar

• lisjau

här händer det saker :)

Jag ska på UL på Måndag och jag är hur nervös som helst. Jag hoppas att det är nåt där inne så jag kan skylla på att jag äter hela tiden och mår hur kass som helst =P

Men men.. föresten, jag som inte ha någon egen cykel över huvudtaget. Hur räknar man veckorna? För min sista mens var ju för hur längesedan som helst? hmm

Kram på er och tillsammans med er andra håller jag alla tummar för er ruvare

• Bette
    lisjau skrev 2009-09-23 16:47:53 följande:
    här händer det saker :) Jag ska på UL på Måndag och jag är hur nervös som helst. Jag hoppas att det är nåt där inne så jag kan skylla på att jag äter hela tiden och mår hur kass som helst =P Men men.. föresten, jag som inte ha någon egen cykel över huvudtaget. Hur räknar man veckorna? För min sista mens var ju för hur längesedan som helst? hmm Kram på er och tillsammans med er andra håller jag alla tummar för er ruvare
    Du räknar befruktningsdagen som ägglossningsdag så får du fram rätt beräknat födelsedatum. Hoppas att allt går bra på VUL.

Kramar

Bette
  • Kaka76

Lisjau: Håller tummarna för dig på måndag

Heja06: Hur mår du? Känner du ngt? RD 10 för dig imorgon ju!!!!!!

Själv har magen min stabiliserat sig......skönt! RD 9 imorgon och känner inte ett skvatt........men tummarna håller jag

Stor KRAM till er alla!

• heja06

Kaka76: Idag är jag på dag 10, och jag måste erkänna att hoppet lever vidare... De tidigare ggr har jag inte känt nåt alls, men denna gång har varit annorlunda. Jag har inga tecken på illamående, men lite "dragning" i mage både ovan , nedan utåt sidorna o lite bakåt... Svårt att förklara. Så jag ser fram emot TD, som troligtvis blir på dag 14-15 eftersom jag ska iväg på kick-off på fredag när det eg är TD .
    Kram

• Bette
    heja06 skrev 2009-09-24 08:51:06 följande:
    Kaka76: Idag är jag på dag 10, och jag måste erkänna att hoppet lever vidare... De tidigare ggr har jag inte känt nåt alls, men denna gång har varit annorlunda. Jag har inga tecken på illamående, men lite "dragning" i mage både ovan , nedan utåt sidorna o lite bakåt... Svårt att förklara. Så jag ser fram emot TD, som troligtvis blir på dag 14-15 eftersom jag ska iväg på kick-off på fredag när det eg är TD .Kram
    Vanligt gravtest, urinprov kan du ta på dag 14 det gjorde jag och gravid kom fram mycket snabbt på stickan. Jag tog ett sådant digitalt test.

Kramar

Bette
Svar på tråden Hoppas Hoppas del 2