• Mikah

Campingtråden campar!

Sommaren är här och alla drar iväg med med husvagn, tält, husbil eller annat. Alla som vill är välkomna hit.

Alla campare är välkomna oavsett campingsätt Båt, Husvagn, Tält, Husbil

Campingträff våren 2009
    Mattips för oss som campar (Husvagn, husbil, tält, båt)
    Mattips för oss campare *NY*
    Packlista för oss som älskar camping
    Campingtrådens - sammanfattningar om campingar vi besökt!
    Campingtrådens sammanfattningar om besökta campingar *NY*
    Campingtråden - Vilka är vi?

Dessa två länkar kan oxå vara användbara:
    "Smultron ställen" i Sverige
    ~~~~ kul i bilen ~~~

*Lägger in länken till bildtråden*
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43295786.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-03 18:33

Campingtrådens hemmacampingar
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46019220.html

Camparnas vilka är vi tråd
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45747788.html

Campingtråden visar upp sina andra hem
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45748409.html

Förslag på camparmat
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45748354.html

Camparnas åsikter om campingar
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45747969.html

Tack Elegi

• Svar på tråden Campingtråden campar!
  • elegi
    mrseriksson skrev 2009-09-04 10:02:23 följande:
    hej hej I stället för en sop & sopskyffel kanske man ska sattsa på en sådan....eller vad tror ni...har en vän som har en sådan och den är superbra i köket ( efter barnen fikat) www.tvins.com/products/swivelG2/swivelG2.php?...
    Ja fungera den bra kan det ju vara smidigt, annars en sån där liten dammsugare, inte en sån vanlig dammsugare utan sån där annan (vet inte vad dom heter men hoppas du förstår ändå)
  • Mita 74

Jag har en sådan där sak som ni pratar om i inlägg 540, och jag kan varmt rekomendera den, funkar lika bra i förtältet på mattan som inne i vagnen.

Läääänge sedan jag var här inne och skrev men jag läser varje dag.

• Chris
    mrseriksson skrev 2009-09-04 10:02:23 följande:
    hej hejI stället för en sop & sopskyffel kanske man ska sattsa på en sådan....eller vad tror ni...har en vän som har en sådan och den är superbra i köket ( efter barnen fikat)
    Vi använder borsten till annat också t.ex. att sopa av förtältet, så det kan vara bra med borste ändå Sen har vi ju centraldammsugare, men i vår första vagn hade vi med en sån liten laddbar dammsugare och det var ju smidigt men samtidgt var den för liten då man skulle städa golvet.

Men det är ju så att vi alla är olika så något som funkar perfekt för en familj behöver ju inte alls funka för en annan...så det är ju bara att testa sig fram
    Vet ju att många säger att dom alrdig skulle kunna tänka sig att "släpa" på en micro i husvagnen...vi känner att vi skulle inte klara oss utan
  • Mita 74

Vi har oxå mickro i vagnen inte standard men den följer med och den är bra.

• mrseriksson

hej hej

Ja man kan ju alltid prova ......

Piteå: Bor du där uppe i norr ?? Brukar du stå på pitehavsbad ?

• Mita 74

Däremot så är det en trevlig camping. Finns ju en hel del att göra där, vi brukar vara där över dagen ibland.

• Chris

Ifjol så stod vi 3dygn på Pite Havsbad. Väldigt trevligt och jättehärlig strand. Fanns ju även ett lekland för barnen inomhus som vi utnyttjade då det var en regning dag.

• Mita 74

Som sagt nog är det ju fint fast jag tyckr det är lite dyrt, fast det kostar nog en hel del att hålla hela anläggningen igång.

• WillElv

Ingen som har några tips inför vinterförvaringen?

Svar på tråden Campingtråden campar!