• Mikah

Campingtråden campar!

Sommaren är här och alla drar iväg med med husvagn, tält, husbil eller annat. Alla som vill är välkomna hit.

Alla campare är välkomna oavsett campingsätt Båt, Husvagn, Tält, Husbil

Campingträff våren 2009
    Mattips för oss som campar (Husvagn, husbil, tält, båt)
    Mattips för oss campare *NY*
    Packlista för oss som älskar camping
    Campingtrådens - sammanfattningar om campingar vi besökt!
    Campingtrådens sammanfattningar om besökta campingar *NY*
    Campingtråden - Vilka är vi?

Dessa två länkar kan oxå vara användbara:
    "Smultron ställen" i Sverige
    ~~~~ kul i bilen ~~~

*Lägger in länken till bildtråden*
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43295786.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-03 18:33

Campingtrådens hemmacampingar
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46019220.html

Camparnas vilka är vi tråd
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45747788.html

Campingtråden visar upp sina andra hem
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45748409.html

Förslag på camparmat
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45748354.html

Camparnas åsikter om campingar
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45747969.html

Tack Elegi

• Svar på tråden Campingtråden campar!
  • medlem2
    jmmm skrev 2009-09-07 09:48:48 följande:
    elegi: vart hur o när? eller ja just det onsdag kl 11 då går jag o gottar mig i alla nya vagnar som ni andra får se först på torsdag
    Attans, du kan väl ha med mig i en väska hade vart något det.

Kör lugnt imorgon!!!

Kommer M till helgen?
  • jmmm

medlem2: ja kom o hoppa ner i min väska, lite trevligt sällskap e ju aldrig fel
    Ja M kommer på lördag morgon När kommer ni?

• medlem2
    jmmm skrev 2009-09-08 11:44:42 följande:
    medlem2: ja kom o hoppa ner i min väska, lite trevligt sällskap e ju aldrig fel Ja M kommer på lördag morgon När kommer ni?
    Vi kommer till mässan på lördag.
  • medlem2

Mässan snart, man blir ju lite nervös inför allt nytt speciellt vi som har byte i tankarna.

• mrseriksson

hej hej

Kul med mässan...bodde man inte så långt norrut vore det kul att åka....får sattsa på umeå nästa år i stället.....

Lillebror fick en säsongsplats nu över vintern på www.hasselaski.se...så nu ska även han shoppa husvagn....( fast han vill ha en polar eller kabe)....

• Man ska ha husvagn

Vi ska åka på fredag till mässa och det ska bli väldigt roligt. Har sett fram emot det i några veckor nu. Vi ska köpa en ny vagn men jag vet inte om det blir en helt ny. Det kostar ju dock endel. Sedan behöver vi ha tre-våningssäng så det blir väl till att beställa i så fall. Får inte glömma bara att kolla upp långd, bredd och vilken tyngd våningssängarna klarar. Skulle man invester i en ny vill man ju inte behöva byta efter några år utan behälla den länge =0). Tjohej!

• medlem2

Man ska ha husvagn skrev 2009-09-09 10:04:12 följande:

Vi ska åka på fredag till mässa och det ska bli väldigt roligt. Har sett fram emot det i några veckor nu. Vi ska köpa en ny vagn men jag vet inte om det blir en helt ny. Det kostar ju dock endel. Sedan behöver vi ha tre-våningssäng så det blir väl till att beställa i så fall. Får inte glömma bara att kolla upp långd, bredd och vilken tyngd våningssängarna klarar. Skulle man invester i en ny vill man ju inte behöva byta efter några år utan behälla den länge =0). Tjohej!
    Skoj med fler som ska byta.

Ska bli så spännande...

Vi ska dit på lördagen & hoppas det finns något som faller än i smak & sedan är det bara att vänta till våren 2010.
  • rosaid

idag ska jag till sahlgrenska o få info om moders cancer..men till helgen campa elmia o säsongs avslutningsfest

• WillElv
    rosaid skrev 2009-09-09 11:08:40 följande:
    idag ska jag till sahlgrenska o få info om moders cancer..men till helgen campa elmia o säsongs avslutningsfest
    Lycka till på sahlgrenska & ha det så kul på elmia
  • rosaid

man måste nog säga det gick bra,dom såg ingen spridning.. så nu blir det cellgift 6 omgångar...sen får en ny undersökning göras o då kanske fortsätta el så är det ok

Svar på tråden Campingtråden campar!