• Mikah

Campingtråden campar!

Sommaren är här och alla drar iväg med med husvagn, tält, husbil eller annat. Alla som vill är välkomna hit.

Alla campare är välkomna oavsett campingsätt Båt, Husvagn, Tält, Husbil

Campingträff våren 2009
    Mattips för oss som campar (Husvagn, husbil, tält, båt)
    Mattips för oss campare *NY*
    Packlista för oss som älskar camping
    Campingtrådens - sammanfattningar om campingar vi besökt!
    Campingtrådens sammanfattningar om besökta campingar *NY*
    Campingtråden - Vilka är vi?

Dessa två länkar kan oxå vara användbara:
    "Smultron ställen" i Sverige
    ~~~~ kul i bilen ~~~

*Lägger in länken till bildtråden*
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43295786.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-03 18:33

Campingtrådens hemmacampingar
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46019220.html

Camparnas vilka är vi tråd
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45747788.html

Campingtråden visar upp sina andra hem
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45748409.html

Förslag på camparmat
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45748354.html

Camparnas åsikter om campingar
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45747969.html

Tack Elegi

• Svar på tråden Campingtråden campar!
  • jmmm

Rosaid: ha nu en riktigt skön resa o undvik o dra på er svinis njut för oss som går hemma o slavar

• rosaid
    jmmm skrev 2009-10-06 19:45:07 följande:
    Rosaid: ha nu en riktigt skön resa o undvik o dra på er svinis njut för oss som går hemma o slavar
    jag lovar
  • rosaid

jaha idag packas det o fixas inför resan..så nu tar jag en v ledigt från forumet..ha det gott så hörs vi nv

• städfia

ska oxå till ullared, men på lördag! Blir nog nåt vandrarhem el nåt denna ggn

• Mikah

Men då ses vi ju kanske där. Har jag tur känner jag igen dig

städfia skrev 2009-10-07 15:15:30 följande:
    ska oxå till ullared, men på lördag! Blir nog nåt vandrarhem el nåt denna ggn
  • städfia
    Mikah skrev 2009-10-07 15:30:58 följande:
    Men då ses vi ju kanske där. Har jag tur känner jag igen dig
    japp!!! kan ju ropa ut efterlysning hihihi!!
  • medlem2

Skoj med shopping för många av er, berätta gärna om era fynd sedan, vi ska väl dit snart igen med vagnen vad det lider, i alla fall innan 27 november, då ställer vi upp för vintern....

Jmmm, hur är läget?!

Önskar er alla en trevlig helg!

• MiaB72

Slänger in en hälsning från Ullared Jösses, vad folk här är!! Har nog aldrig varit här nån gång tidigare när det varit så mycket folk! Jag stack upp till affären kl 7 imorse och tur var väl det för när jag kom ut ur affären 11.30 så var det låååång kö, hörde att de stod minst 2 tim i kö och sen blev det långa köer i kassan innan de stängde och fick då stå i kö i 2 tim även där, mindre kul!

Mikah & Städfia: Hur gick det för er? Mikah - vi gick en sväng förut och försökte hitta er vagn Står ni där efter stugorna?

• Mikah

Mia. Jag tog inte datorn med mig men vi stod på andra sidan vägen intill "berget". Jag såg er vagn därifrån, jag tror det var det i alla fall för det fanns ingen annan Kabe 780 GDL där. Er bil är något mörkgrå hållet eller. Ni verkade ha trevligt där borta .

jmmm. Var det möjligtvis ni på den ena bröllopsbilden i K-bladet igår?

• MiaB72
    Mikah: Ahhh, då var det inte er vagn vi såg med andra ord Jo, det var nog vår vagn, vi har en mörkblå bil, stod på hörnplats Vi var lite tråkiga och satt inte ute i kylan, men de mittemot hade stora högtalare med sig och spelade på bra ett tag så väktarna kom och sa till
  • Mikah

Mia. Ja vi satt också inne. Det var alldeles för kallt. Annars brukar vi kunna bita ihop ganska länge men denna helg var det för kallt. Vi får hoppas att vi är på samma camping nån annan gång .

• städfia

ja jösses vad folk där var!!! Kom vid 7,30 då var det lugnt men sen.....när vi gick ut vid 14-snåret så var det fortfarande ringlande lång kö in
    Har aldrig varit med om sååå mkt folk faktiskt!!

• jmmm

Mikah: ja du har så rätt kristianstadsbladet o skånskan i helgen, sydsvenskan förre helgen

Fyndade ni mycket där uppe?

• Mikah
    jmmm skrev 2009-10-12 18:38:35 följande:
    Mikah: ja du har så rätt kristianstadsbladet o skånskan i helgen, sydsvenskan förre helgen Fyndade ni mycket där uppe?
    Ja för bilden var aningen otydlig men jag tyckte ändå att det var du. Vilken superfin klänning du hade.
  • jmmm

Miakh: vi har itne själva sett den bilden ännu. Hde en annan i sydsvenskan. Tack för klänningskomplimangen, var faktiskt designad av mig själv o hobby sömmerskan

Svar på tråden Campingtråden campar!