• Mikah

Campingtråden campar!

Sommaren är här och alla drar iväg med med husvagn, tält, husbil eller annat. Alla som vill är välkomna hit.

Alla campare är välkomna oavsett campingsätt Båt, Husvagn, Tält, Husbil

Campingträff våren 2009
    Mattips för oss som campar (Husvagn, husbil, tält, båt)
    Mattips för oss campare *NY*
    Packlista för oss som älskar camping
    Campingtrådens - sammanfattningar om campingar vi besökt!
    Campingtrådens sammanfattningar om besökta campingar *NY*
    Campingtråden - Vilka är vi?

Dessa två länkar kan oxå vara användbara:
    "Smultron ställen" i Sverige
    ~~~~ kul i bilen ~~~

*Lägger in länken till bildtråden*
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43295786.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-03 18:33

Campingtrådens hemmacampingar
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46019220.html

Camparnas vilka är vi tråd
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45747788.html

Campingtråden visar upp sina andra hem
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45748409.html

Förslag på camparmat
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45748354.html

Camparnas åsikter om campingar
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45747969.html

Tack Elegi

• Svar på tråden Campingtråden campar!
  • Mikah

Länkar funkar ju inte när jag har kopierat dem. Det var ju riktigt dumt tänkt av mig.

• 5 barnsmamman

jag med har hittat hit

• tulpan

är hemma en sväng för att packa om husvagnen och tvätta lite. för att sedan dra ut på en tur igen =)
    Gött att ha husvagn...

• Aja 75

Hittade också hit. Tack Mikah!
    Ska packa husvagnen imorgon för några små turer närmsta veckorna.
    Orkar inte ligga ute med vagnen mer än ett par dagar i stöten.
    Det får bli mer nästa år.

• Loke2002

det verkar inte bli någon husvagn för oss denna sommar =( den som vi var "väldigt" intresserade av, visade sig ha en fuktskada.
    Om vi fortfarande var intresserade så kunde vi räkna med en rejäl prissänkning.

Men då vi inte vet hur stor fuktskadan är, så känns det som en väldig risk att ta =(

• SeTa

Jag har hittat er!

Vi har varit ute på barnfri helg, har haft det helt underbart! Vi passar alltid på att stå lite mitt i smeten när vi är barnlediga. Så det blev en natt på infartscampingen i grebbestad. Gratis gillar vi. Där står man 500 m från hamnen vilket är ganska lagom eftersom vi vill kunna sova i lugn och ro. Andra natten blev i Smögen. Ett stenkast från kajkanten. Det är fördelen med husbil.

• trazzlan
    Loke2002 skrev 2009-07-13 22:22:04 följande:
    det verkar inte bli någon husvagn för oss denna sommar =( den som vi var "väldigt" intresserade av, visade sig ha en fuktskada.Om vi fortfarande var intresserade så kunde vi räkna med en rejäl prissänkning.Men då vi inte vet hur stor fuktskadan är, så känns det som en väldig risk att ta =(
    Nej vad trist men jag skulle också akta mig för fuktskada. Hoppas att ni hittar en annan bra vagn istället....
    Det finns inget bättre...
  • jmmm

Har oxå hittta hit var ute en snabbrunda i helgen bara 3 mil hemmifårn, men skönt ändå nästa fredag rullar vi på årets sommar semster 3½-4 veckro kommer vi vara iväg skönt!!! kommer förhoppningsvis att träffa medlem2 med familj en sväng oxå
    annars bär vår runda från skåne till belkingsak kusten, upp t öland där min bror m tjej hälsar på några dagar, vidare t gamleby o sen till ALV, ne ro trffa medlem 2 nån stans för o sen stanna runt ttingsryd i knappt en vecka innan vi åker hemmåt igen för skolsatrt för grabben tjitt har vi så stora barn vi som nyss träffades, eller nahä de var visst 10 år sen, 2 barn 1 hus, 3 husvagnar o ett antal bilar sen
    Har hämtat hem ny bil idag men ingen som kan dra vagnen dock. blir de aktuellt m byte där blir d eoxå aktuellt m be kort för både mannen mig ....... nån tjej här inne som har BE?

Svar på tråden Campingtråden campar!