• Mikah

Campingtråden campar!

Sommaren är här och alla drar iväg med med husvagn, tält, husbil eller annat. Alla som vill är välkomna hit.

Alla campare är välkomna oavsett campingsätt Båt, Husvagn, Tält, Husbil

Campingträff våren 2009
    Mattips för oss som campar (Husvagn, husbil, tält, båt)
    Mattips för oss campare *NY*
    Packlista för oss som älskar camping
    Campingtrådens - sammanfattningar om campingar vi besökt!
    Campingtrådens sammanfattningar om besökta campingar *NY*
    Campingtråden - Vilka är vi?

Dessa två länkar kan oxå vara användbara:
    "Smultron ställen" i Sverige
    ~~~~ kul i bilen ~~~

*Lägger in länken till bildtråden*
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43295786.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-03 18:33

Campingtrådens hemmacampingar
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46019220.html

Camparnas vilka är vi tråd
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45747788.html

Campingtråden visar upp sina andra hem
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45748409.html

Förslag på camparmat
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45748354.html

Camparnas åsikter om campingar
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45747969.html

Tack Elegi

• Svar på tråden Campingtråden campar!
  • december bebis

Nu har vi också kommit hem från öland. Vi var ju på ekerums camping. Härligt väder o barnen trivdes som bara den. Vi föräldrar var väl lite missnöjda efter allt man hört om den campingen. Åker vi till öland så blir det att vi testar en annan camping. Vi ville ju hyra en av dom stora platserna "lyx", fast alla var upptagna. Hade aldrig varit där innan så visste ju inte vilken plats man skulle boka. Väl där får vi en plats mellan 2 träd, ett sten gärde o bland alla andra "packade silar" Fick inte in vår vagn där. Fick en ny plats som var lite större o på bara gräs utan träd. När vi kom dit så skulle vi parkera mellan 2 andra vagnar o försöka parera lyktstolpen som stod i vägen Trångt i gångarna tyckte jag. ett av husen hade typ bara kall vatten att duscha i ( gick inte att justera värmen) I ett annat service hus var det bättre att duscha , lätt att justera värmen. Vår äldsta son hade sett fram emot klätter väggen redan då vi beställde camping plats... När vi kom dit sa pool baren att den inte hade varit i bruk alls denna säsong. Sonen blev jätte besviken. Frågade i receptionen o enl. dom skulle man kunna klättra den kvällen, när jag sa att där inte var någon så kom hon tillbaka efter ett långt snack med någon annan o sa. Han som har hand om klätterväggen är sjuk idag. Stackars kille måste ju ha varit sjuk hela säsongen då ju Poolen var otroligt kall...... Det bästa med ölands besöket var djurparken, där var poolerna mkt bättre

• Längtandsfull

Igår var jag och köpte massor till husvagnen.. hade ju inte nått sen innan
    skall bli såå kul att få inreda den

om 1½ vecka åker vi till Grebbestad över en långhelg.. Det skall bli jätte kul.. längtar massor..

Sen får det bli mer campande nästa år..

Är det någon annan som är i Grebbestad?

• rosaid

mm vi var ju iväg 4 v med vagnen men under tiden blev mamma sjuk...dåliga blodvärden,lågt blodtryck,viktminskning så dom började undersöka..mitt i det ramlade hon och fick oper3era höften..nu har dom hittat cystor på äggstockar så på måndag ska hon operera bort äggstockar o livmoder....sen hoppas vi det är ok.men det innebar ju att vi inte kunde åka nåt nu i juli med vagnen så jag tar sem i aug ist så åker vi då...mamma går först

• MiaB72
    december bebis: Jag kan ju då varmt rekommendera Saxnäs camping som ligger ca 15 km före Ekerum. Vi blev helt förälskade i den campingen
  • tjenixen
    MiaB72 skrev 2009-07-21 11:51:44 följande:
    december bebis: Jag kan ju då varmt rekommendera Saxnäs camping som ligger ca 15 km före Ekerum. Vi blev helt förälskade i den campingen
    Instämmer. Vi har trivs väldigt bra på Saxnäs när vi varit där. Borgholms camping är helt ok också om man vill ligga lite mer mitt i smeten.
  • elegi

Här kommer lite nya länkar
    Campingtråden visar upp sina andra hem
    Förslag på camparmat
    Camparnas åsikter om besökta campingar
    Camparnas Vilka är vi tråd

Mikah
    Om du vill läggain i ts så måste du lägga in hela länken inte "namnet" på länken som jag gjort i tidigare ts och här i tråden (det kan man bara om man har plus, då är det bara att kopiera och klistra in så blir det länk) men när man uppdaterar ts måste det vara riktiga länken

• elegi
    Längtandsfull skrev 2009-07-21 14:08:18 följande:
    Är det någon skillnad på husvagnssvensson i Kollered och Lidköping? Är nyfiken på utbudet och priset? Lidköpnings affär kan man ju se på internett men inte Kollereds..
    Tyvärr, jag har ingen aning
Svar på tråden Campingtråden campar!