Hur lång tid tog 5 minuters metoden för er?
Hur länge var det skrik första kvällarna? Sover era barn hela natten nu?
Min dotter är 11 månader och har skrikit 6 kvällar i rad över en timme. Fungerar inte metoden på henne?
Hur länge var det skrik första kvällarna? Sover era barn hela natten nu?
Min dotter är 11 månader och har skrikit 6 kvällar i rad över en timme. Fungerar inte metoden på henne?
word
Nu var ju inte den här tråden till för att diskutera hurvida 5MM är bra eller inte, vad den gör med barn eller inte osv, utan läs frågan i ts, och håll er till det!
starta den miljonte tråden om det här om ni ska diskutera det!
Fast då VAR det ju inte 5 mm. Han ville somna själv helt enkelt Min har ockå blivit så helt plötsligt. Jag kunde inte begripa varför han plötsligt började vrida sig som en mask i min famn när jag skulle lägga honom och provade att bara lägga ned honom, medans jag pulade lite i rummet. Han låg å snacka lite och sen somnade han till min förvåning.
5 mm går ju ut på att ungarna ska ge upp....
Att lägga ned ett barn som sedan somnar på en gång är ju ingen metod eller ens ett problem. Ne,j, jag ser det inte som 5mm. Ni var beredda att ge er på den visst, men uppenbarligen så "behövdes" den ju inte.....Varför metoda ett problem som inte finns liksom?
Innan ens fem minuter passerat och utan att börja gråta dock. Visst, han svimmade inte så fort ni la ned honom men det gör väl ingen. Min kan ta så mycket som 20 minuter på sig att böka omkring innan han somnar, men det är helt odramatiskt och utan gråt. Fast ibland vill han fortfarande somna hos mig och då får han det. Jag är ett stort fan av att låta bebisen bestämma så mycket som möjligt.