Hur lång tid tog 5 minuters metoden för er?
Hur länge var det skrik första kvällarna? Sover era barn hela natten nu?
Min dotter är 11 månader och har skrikit 6 kvällar i rad över en timme. Fungerar inte metoden på henne?
Hur länge var det skrik första kvällarna? Sover era barn hela natten nu?
Min dotter är 11 månader och har skrikit 6 kvällar i rad över en timme. Fungerar inte metoden på henne?
Jag har läst hela inlägget och jag inte se att något är galet... Min son vaknar med många gånger på nätterna, han är med livlig och har väldigt svårt att komma till ro.
har du kollat, kanske är det tänder på gång... små barn har ju mycket att ta in och har svårt att varva ner... ha rutiner som din lilla känner igen. Vi gör alltid samma sak varje kväll. Sedan så känner den lilla av din oro, din rastlöshet e tc försök att varva ner lite själv.... försök var lite lugn i sinnet... ni kan ligga och titta i en bok t ex strax innan det är dags för att sova eller något liknande.
Alla får tycka som man vill, men det finns ingen anledning att svartmåla oss föräldrar som faktiskt utövar den här metoden. För min son har det funkat jättebra, han har aldrig sovit så bra sen vi prövade 5mm. Tyck vad ni vill, men bete er som vuxna och sluta se ner på andra människor.
15 minuter första gången :) började för 3 dagar sedan...