• Mysan063

Var passar en Playboytatuering in?

Hjälper lillasyrran som ska tatuera sig nu, hon ska tatuera in en liten svart Playboykanin, men är osäker på var.
    Var skulle ni tycka det var snyggast att ha den?

• Svar på tråden Var passar en Playboytatuering in?
  • sofiegravidnr1

hehe man lever en gång så njuut och skit i va alla tycker...min är jätte söt har den på höften...

• KRSn

Jag har inte läst så många sidor, många ger förslag på vart den skulle sitta.
    Och hm, om hon absolt vill ha en så kommer hon nog på ett bra ställe. Själv hade jag inte velat ha en sådan..

• CloudBerry the 1st
    RallyCalle skrev 2009-07-14 16:13:27 följande:
    Jag har en playboykanin, precis under troskanten, min är bara i konturer. Har även en kompis som gjort en, men hon gjorde sin ifylld, personligen tycker jag det e för mkt, med konturerna bara så blir mer smakfullt, men det e ju mitt tyckte, o alla tycker vi olika =) som tur är =)
    En playboytatuering kan aldrig, aldrig bli smakfull. Det lovar jag
  • mrs Elliott

Trashigt . tyder på billig dålig smak.

• moretime

Visst, kaninen kanske är söt, men inom några år vill hon troligtvis inte stå för vad den symboliserar, fast då kan hon iofs tatuera över den.
    Man ändrar sin syn på kvinnokroppen som en play-grej efter några år...

• anne h
    Mysan063 skrev 2009-07-14 06:19:33 följande:
    Hjälper lillasyrran som ska tatuera sig nu, hon ska tatuera in en liten svart Playboykanin, men är osäker på var.Var skulle ni tycka det var snyggast att ha den?
    Ingenstans.
    /anne.h, stolt morsa till fyra absolut perfekta barn ♥
  • High Heel Bitch

Den kan aldrig bli snygg oavsett var den sitter.

• Fidelis ad urnam
    anne h skrev 2009-07-14 18:38:07 följande:
    Ingenstans.
    Så FÅR Man inte skriva enligt TS och hennes anhängare.
    Om man inte tycker det är fint med sådana tatueringar FÅR man inte skriva i tråden för då är man barnslig.
    Forgive your enemies, but never, never forget their names
  • Flapper
    nimble skrev 2009-07-14 17:08:02 följande:
    Nja, har man en playboy bunny som tat, så ska man ju också se ut som om man kan ställa upp i ett Playboy nummer. Annars ser det ganska löjligt ut. Gå aldrig upp i vikt, dvs bli fet, då blir det tom patetiskt. Bli helst inte gammal heller, en rynkig kanin är motbjudande. Annars, kör på och hälsa Hef från mig!
    Korrekt!
Svar på tråden Var passar en Playboytatuering in?