• Mysan063

Var passar en Playboytatuering in?

Hjälper lillasyrran som ska tatuera sig nu, hon ska tatuera in en liten svart Playboykanin, men är osäker på var.
    Var skulle ni tycka det var snyggast att ha den?

• Svar på tråden Var passar en Playboytatuering in?
  • Mysan063
    Odile skrev 2009-07-14 15:50:42 följande:
    Du har helt rätt. Det är ju ett irrelevant svar "ingenstans". TS syster har ju bestämt sig.
    Precis, och hon har varit bestämd sen hon var 15-16. Alltså i 10 år har hon vridit och vänt på frågan och sett fördelar samt nackdelar men är ändå lika bestämd. Bara det att hon inte vet på vilken KROPPSDEL hon vill ha den.
  • Krodan

Det beror väl på hur många hon vill ska se den. På ett dolt ställe skulle nog jag ha den, att ha den på handleden kan göra det jobbigt vid anställningsintervjuer Hon kanske ska fundera på om hon vill att den ska synas hela tiden!

Angelina och Athena är mina sessor
  • jaghopparhögt
    Mysan063 skrev 2009-07-14 15:52:21 följande:
    Precis, och hon har varit bestämd sen hon var 15-16. Alltså i 10 år har hon vridit och vänt på frågan och sett fördelar samt nackdelar men är ändå lika bestämd. Bara det att hon inte vet på vilken KROPPSDEL hon vill ha den.
    Har hon fortfarande samma smak som när hon var 16?
    Oj...
  • tebax

på halsen eller vristen.

Alla som kommer med negativa kommentarer har väl inte ett skit med att göra vem som vill tatuera vad?

Tror bara det ligger gammal svartsjuka och fula nyllen som gör folk osäkra och måste gensast kommentera att playboy skulle vara något hotfullt

Oh my god!

• Mysan063

Äh vad säger ni, ska vi ta och äta lite middag strax kanske och släppa det här? ;)

• Mysan063
    tebax skrev 2009-07-14 16:00:16 följande:
    på halsen eller vristen.Alla som kommer med negativa kommentarer har väl inte ett skit med att göra vem som vill tatuera vad?Tror bara det ligger gammal svartsjuka och fula nyllen som gör folk osäkra och måste gensast kommentera att playboy skulle vara något hotfulltOh my god!
    PRECIS!!
    Playboy är fint märke :) En söt liten oskyldig kanin :)
    Sen bara deras smycken är ju hur vackra som helst
    Ni får tycka vad Ni vill, men nu sa jag min åsikt om märket iaf! :)
  • Mysan063
    Alorna skrev 2009-07-14 16:01:58 följande:
    Jag tycker på framsidan på höften precis vid troskanten
    Mmmm sexigt :P
  • MUSDOKTOR

Jag har en form av en playboy kanin på bröstet

• tebax
    Mysan063 skrev 2009-07-14 16:02:10 följande:
    PRECIS!! Playboy är fint märke :) En söt liten oskyldig kanin :) Sen bara deras smycken är ju hur vackra som helst Ni får tycka vad Ni vill, men nu sa jag min åsikt om märket iaf! :)
    diggar märket jag med :) hoppas hon blir nöjd (har blivit nöjd) över sin tatuering .
Svar på tråden Var passar en Playboytatuering in?