• Thegran

vi som pluggar lärare på distans via karlstad

Är det några fler här som kommer läsa till lärare på distans via Karlstad universitet?

• Svar på tråden vi som pluggar lärare på distans via karlstad
  • Thegran
    MammaHela skrev 2009-08-30 18:40:17 följande:
    och på min står det lindesberg 2. Verkar som om vi har blivit indelade i grupper =(
    japp, det är studiegrupperna.
    vi mailade läraren tidigare i veckan och berättade att vi från köping ville vara i samma grupp, så vi kan göra vårt här i stan och inte behöver åka till arboga mer än nödvändigt. och, det verkade funka för vi står alla i samma grupp :)
  • HannaJennebo
    Thegran skrev 2009-08-30 18:49:53 följande:
    japp, det är studiegrupperna.vi mailade läraren tidigare i veckan och berättade att vi från köping ville vara i samma grupp, så vi kan göra vårt här i stan och inte behöver åka till arboga mer än nödvändigt. och, det verkade funka för vi står alla i samma grupp :)
    Hmm att man inte tänkte på det lite tidigare, men man kanske kan fixa det imorgon? För vi är ju 3 från linde och en från fellingsbro! Sedan är det ju många från örebro, hmm

Det blir som det blir, nu har jag iaf kollat på alla föreläsningar, läst lärande samtal, skrivit en sida på uppgiften och börjat läst liedman. Så skönt att ha strukturerat och någorlunda färdigt
  • HannaJennebo

Någon här som vet något om marratech? är det ett bra konferensverktyg?

• MammaHela

Oj vad denna tråd är död. Pluggar alla så ögonen blöder eller?

nån som kan laga ett krossat hjärta?
  • Thegran
    MammaHela skrev 2009-09-02 19:10:42 följande:
    Oj vad denna tråd är död. Pluggar alla så ögonen blöder eller?
    :)
    jag blev precis klar med arbetet! skööööööööönt

hur går det för er?
  • AnTiMiFi
    Thegran skrev 2009-09-02 19:38:43 följande:
    :)jag blev precis klar med arbetet! skööööööööönthur går det för er?
    Gud va bra jobbat tjejen! Jag är inte klar, håller på med Liedman, den boken är inget jag skulle låna frivilligt *suck* Hoppas bli klar innan helgen, det är min ambition i alla fall sen kanske jag inte är riktigt överens med min *inspiration* det finns hopp om livet i alla fall.
  • MammaHela
    Thegran skrev 2009-09-02 19:38:43 följande:
    :) jag blev precis klar med arbetet! skööööööööönt hur går det för er?
    alla 3 :o? Oj det var bra gjort =)
  • Thegran
    AnTiMiFi skrev 2009-09-02 20:40:14 följande:
    Gud va bra jobbat tjejen! Jag är inte klar, håller på med Liedman, den boken är inget jag skulle låna frivilligt *suck* Hoppas bli klar innan helgen, det är min ambition i alla fall sen kanske jag inte är riktigt överens med min *inspiration* det finns hopp om livet i alla fall.
    Ja, liedman boken var hemsk!! usch!!
    Jag är glad att jag är klar, sista delen var en ren plåga!!

hoppas du blir klar innan helgen! kan ju vara skönt med lite ledigt innan man ska på föreläsningar hela måndag...
  • Thegran
    MammaHela skrev 2009-09-02 20:54:40 följande:
    alla 3 :o? Oj det var bra gjort =)
    :) ja, allt! :)

så skönt!!
  • MammaHela
    Thegran skrev 2009-09-02 21:05:44 följande:
    :) ja, allt! :) så skönt!!
    fann vad skönt =)

Såg man dig på telebild i måndags föresten?
Svar på tråden vi som pluggar lärare på distans via karlstad