• Thegran

vi som pluggar lärare på distans via karlstad

Är det några fler här som kommer läsa till lärare på distans via Karlstad universitet?

• Svar på tråden vi som pluggar lärare på distans via karlstad
  • HannaJennebo
    MammaHela skrev 2009-08-26 21:00:41 följande:
    Jag vill veta ALLT!!!vet ingenting om nått nu. Ska ringa i morgon och höra om vad/vart/när jag ska göra. Vet bara att det är närträff på måndag kl 8.30.tack =)
    Okej, vad surt. Svårt att förklara allt som ska göras men du kanske ska börja kolla på www.student.kau.se och sedan gå in på studietorget och söka efter den kursen vi har nu som har kod lpgak5 .Då får du iaf se vad vi har för litteratur och kursplan. Den boken som heter vad är kunskap? av Gustafsson, ska vi läsa nu samt den liedman boken.

Men ring så kanske du får inloggning till it´s learning så kan du se uppgiften vi har just nu och så.
  • HannaJennebo
    MammaHela skrev 2009-08-26 21:03:57 följande:
    vad tror du jag har, jag har ingen aning om nått. Vet inte ens vart jag ska börja.....
    mm förstår att det är jobbigt att bli lite inkastad, men det ordnar sig.
  • Thegran
    MammaHela skrev 2009-08-26 21:03:57 följande:
    vad tror du jag har, jag har ingen aning om nått. Vet inte ens vart jag ska börja.....
    vill du ha uppgiften och litteraturhänvisning till första uppgiften så kan jag kopiera och skicka till dig i ett meddelande?
  • HannaJennebo
    Thegran skrev 2009-08-26 21:12:42 följande:
    vill du ha uppgiften och litteraturhänvisning till första uppgiften så kan jag kopiera och skicka till dig i ett meddelande?
    Vad smart du är! Tänkte inte ens så långt :P
  • MammaHela
    Thegran skrev 2009-08-26 21:12:42 följande:
    ja jättgärna..

tack =)
    nån som kan laga ett krossat hjärta?
  • Thegran
    HannaJennebo skrev 2009-08-26 21:14:19 följande:
    Vad smart du är! Tänkte inte ens så långt :P
    :)

äh. få inte ångest.
    den var lättplätt så bara du sätter igång så är den snart klar :)
  • HannaJennebo
    Thegran skrev 2009-08-26 21:24:53 följande:
    :)äh. få inte ångest. den var lättplätt så bara du sätter igång så är den snart klar :)
    Okej! Har sorterat massa papper idag och läst lite men får ta tag i det i stort imorgon!
  • HannaJennebo
    Thegran skrev 2009-08-25 20:55:41 följande:
    någon som kommer ihåg hur man hittade till prog. planeringen? alltså. när vi läste vilka kurser? och - exakt vilka veckor var praktiken?mitt block åkte med en av de andra hem...
    Såg nu att de lagt ut detta på min sida på studentnätet!
  • MammaHela

Nu har jag fått tag i den andra boken. Den av Liedman, den fanns på gymnasiebiblioteket =)

Sen så ringde de från Karlstad i morse och sa att jag kommit in med =) Sen så fick jag höra att det kommer en tjej till i våran grupp Hanna, en Carro. Hoppas hon med bor i Linde =)

nån som kan laga ett krossat hjärta?
  • Thegran
    HannaJennebo skrev 2009-08-27 12:54:33 följande:
    Såg nu att de lagt ut detta på min sida på studentnätet!
    oh vad bra!!
    det fanns på min med :)
Svar på tråden vi som pluggar lärare på distans via karlstad