• Thegran

vi som pluggar lärare på distans via karlstad

Är det några fler här som kommer läsa till lärare på distans via Karlstad universitet?

• Svar på tråden vi som pluggar lärare på distans via karlstad
  • Bästamorsan
    Thegran skrev 2009-08-23 17:15:14 följande:
    sådärja.packatköpt almenacka och skrivbokköpt vatten, lite godis, frukost att äta i bilenlämnat hunden till mina föräldrar så sambon slipper tänka på honomNu är jag redo!
    Vad spännande! Tycker jag som ska söka till våren... =)
    Kikar in lite emellanåt...

Ingen som ska läsa i LIDKÖPING i vår eller gör det nu??? =)
  • Thegran
    Bästamorsan skrev 2009-08-23 19:40:57 följande:
    Vad spännande! Tycker jag som ska söka till våren... =)Kikar in lite emellanåt...Ingen som ska läsa i LIDKÖPING i vår eller gör det nu??? =)
    Håller tummarna för att du kommer in i vår!! :)
  • HannaJennebo
    Thegran skrev 2009-08-23 17:15:14 följande:
    sådärja.packatköpt almenacka och skrivbokköpt vatten, lite godis, frukost att äta i bilenlämnat hunden till mina föräldrar så sambon slipper tänka på honomNu är jag redo!
    Jag har också packat, almenackan ligger här sedan länge. Bokningsbekräftelsen är nerpackad och allt annat som MÅSTE med också :)

Jag är lite nervös inför imorgon, hoppas jag kan somna inatt bara :P
  • Thegran
    HannaJennebo skrev 2009-08-23 19:58:33 följande:
    Jag har också packat, almenackan ligger här sedan länge. Bokningsbekräftelsen är nerpackad och allt annat som MÅSTE med också :)Jag är lite nervös inför imorgon, hoppas jag kan somna inatt bara :P
    '
    bokningsbekräftelse?
    till vandrarhemmet?

Jag bokade via telefon...så har inget sånt. Hoppas dom inte glömt mig bara :O
  • HannaJennebo
    Thegran skrev 2009-08-23 20:04:05 följande:
    'bokningsbekräftelse?till vandrarhemmet?Jag bokade via telefon...så har inget sånt. Hoppas dom inte glömt mig bara :O
    Okej, jag bokade via internet så jag har betalat och allt
    Det har dem nog inte!
  • HannaJennebo

Sådär, nu har jag kommit hem! Tror att det här kommer bli superbra :)

• Thegran

fysjutton vad skönt att vara hemma!!!!!
    mjölkstockning och feber i skolan idag. Kände mig helt borta och hade ont ont.
    Men nu är jag hemma. dottern har ammat och det känns lite bättre.

ja, tror också det blir bra det här :)
    känns så!
    men hjälp av svårt det var att hitta i skolan!!

• HannaJennebo

Oki illa, sj låg jag i migrän efter första dagen så det var nog tur att jag hade enkelrum :)

De säger att det tar 2år att hitta på skolan, och jag håller med huller om buller låg salarna. Men man kommer väl in i det, det är ju inte så svårt att veta var man ska om man tittar på kartan (den stora) men sen när man väl är i det huset så är det ju trappor och gångar överallt :)

Försökte urskilja vem du kunde vara men det var lite svårt med den där lilla bilden du har där uppe :P Pinsamt nu om jag pratat med dig eller suttit jättenära :P

• AnTiMiFi

Hej på er, nu är första dagarna avklarade känns väldigt skönt att ha kommit igång. Håller med om att det var supersvårt att hitta man yrade omkring som en yr höna men det känns bra med upplägget. En del info man fått står ju på it`s learning så jag kan känna att det hade räckt med en dag, de hade lätt kunnat fått ihop det ändå.

Svar på tråden vi som pluggar lärare på distans via karlstad