vi som pluggar lärare på distans via karlstad
Är det några fler här som kommer läsa till lärare på distans via Karlstad universitet?
Är det några fler här som kommer läsa till lärare på distans via Karlstad universitet?
Sådär, nu har jag kommit hem! Tror att det här kommer bli superbra :)
fysjutton vad skönt att vara hemma!!!!!
mjölkstockning och feber i skolan idag. Kände mig helt borta och hade ont ont.
Men nu är jag hemma. dottern har ammat och det känns lite bättre.
ja, tror också det blir bra det här :)
känns så!
men hjälp av svårt det var att hitta i skolan!!
Oki illa, sj låg jag i migrän efter första dagen så det var nog tur att jag hade enkelrum :)
De säger att det tar 2år att hitta på skolan, och jag håller med huller om buller låg salarna. Men man kommer väl in i det, det är ju inte så svårt att veta var man ska om man tittar på kartan (den stora) men sen när man väl är i det huset så är det ju trappor och gångar överallt :)
Försökte urskilja vem du kunde vara men det var lite svårt med den där lilla bilden du har där uppe :P Pinsamt nu om jag pratat med dig eller suttit jättenära :P
Hej på er, nu är första dagarna avklarade känns väldigt skönt att ha kommit igång. Håller med om att det var supersvårt att hitta man yrade omkring som en yr höna men det känns bra med upplägget. En del info man fått står ju på it`s learning så jag kan känna att det hade räckt med en dag, de hade lätt kunnat fått ihop det ändå.
Har ni 2 dagar första träffen?
Är det alltid 2 dagar?