• Thegran

vi som pluggar lärare på distans via karlstad

Är det några fler här som kommer läsa till lärare på distans via Karlstad universitet?

• Svar på tråden vi som pluggar lärare på distans via karlstad
  • HannaJennebo
    MammaHela skrev 2009-08-27 12:57:09 följande:
    Nu har jag fått tag i den andra boken. Den av Liedman, den fanns på gymnasiebiblioteket =)Sen så ringde de från Karlstad i morse och sa att jag kommit in med =) Sen så fick jag höra att det kommer en tjej till i våran grupp Hanna, en Carro. Hoppas hon med bor i Linde =)
    Jasså, en Carro vad? eller det sa de kanske inte haha
  • HannaJennebo
    Thegran skrev 2009-08-27 13:25:38 följande:
    oh vad bra!!det fanns på min med :)
    Vad bra då, haha!

En liten fråga bara, de där föreläsningarna som lagts ut nu
    -Montessori
    -Naturkunskap
    -lärarledarutbildning

Är allt det till nu? Är det de här föreläsningarna om lärarperspektivet? Känner mig lite förvirrad :P
  • HannaJennebo

Hittade en film om "vad är kunskap?" med bernt gustafsson på UR access. Hur bra som helst för mig som har svårt att förstå det jag läser :)

Nu får jag ju verkligen reda på att jag har förstått!
    (ett litet tips bara ;P)

• MammaHela
    HannaJennebo skrev 2009-08-27 16:32:58 följande:
    Hittade en film om "vad är kunskap?" med bernt gustafsson på UR access. Hur bra som helst för mig som har svårt att förstå det jag läser :) Nu får jag ju verkligen reda på att jag har förstått! (ett litet tips bara ;P)
    åhh vad är det? Det låter som nått för mig.
    nån som kan laga ett krossat hjärta?
  • MammaHela

Nu har jag fått besked från CSN. Snabba bananer här.

Nu är det väl inget mer som kan krångla =)

nån som kan laga ett krossat hjärta?
  • HannaJennebo
    MammaHela skrev 2009-08-28 07:54:31 följande:
    Nu har jag fått besked från CSN. Snabba bananer här. Nu är det väl inget mer som kan krångla =)
    Jag sa ju att det går snabbt
  • Boppi

Tja! Jag har varit upptagen av Vad är kunskap så jag har inte hunnit kolla in här. Hur går det för er?

• Boppi

Ang. liedmans bok och den uppgiften som hör dit. Så står det att man skall använda anteckningar från föreläsning också.. Vilken föreläsning menar de tro??

• Thegran
    Boppi skrev 2009-08-28 21:56:03 följande:
    Ang. liedmans bok och den uppgiften som hör dit. Så står det att man skall använda anteckningar från föreläsning också.. Vilken föreläsning menar de tro??
    Var ju en föreläsning på onsdagen när vi åkt hem, som skulle läggas ut på nätet. Kan det ha varit den? Annars någon av de som är på måndag kanske?

Nu blir det plugg någon timme sen ska jag ha helg!
  • HannaJennebo
    Thegran skrev 2009-08-29 06:40:21 följande:
    Var ju en föreläsning på onsdagen när vi åkt hem, som skulle läggas ut på nätet. Kan det ha varit den? Annars någon av de som är på måndag kanske?Nu blir det plugg någon timme sen ska jag ha helg!
    Det är nog föreläsningen på måndag eftersom den just behandlar kunskapsbegreppet.

Måste bara säga att Tessa, du hade ju rätt. Det är inte så svårt när man väl börjat. Tänkte skriva klart hela idag så slipper jag bli så stressad sen, jag tar helg imorgon *haha*
Svar på tråden vi som pluggar lärare på distans via karlstad