• Thegran

vi som pluggar lärare på distans via karlstad

Är det några fler här som kommer läsa till lärare på distans via Karlstad universitet?

• Svar på tråden vi som pluggar lärare på distans via karlstad
  • Thegran
    AnTiMiFi skrev 2009-08-25 21:02:26 följande:
    Programplaneringen fanns nånstans på it`s learning vart minns jag inte, men praktiken får jag till att den kommer att ske v. 49.50.51 vi börjar på den nya kursen v.48 och därefter borde det bli praktik. Innan jul det blir bra det med alla baciller som är då vinterkräk here we come
    tack, ska in o kika :)
    tänke skriva upp alla datum så sambon kan lämna in på jobbet ang när han ska vara föräldraledig.

ska ni på ert lärcentra träffas något utöver måndagarna?
  • AnTiMiFi
    Thegran skrev 2009-08-25 21:11:16 följande:
    tack, ska in o kika :)tänke skriva upp alla datum så sambon kan lämna in på jobbet ang när han ska vara föräldraledig.ska ni på ert lärcentra träffas något utöver måndagarna?
    Nej inget som jag vet i dagsläget, men jag skulle tippa på att vi blir fler till veckan då vi endast var 4 stycken i Karlstad, men 9 som tackat ja!? En del reserver får förmodlingen komma in, men vi har sagt att vi får väl använda skype eller msn nu i början om det är något. Senare blir det säkert tillfällen då vi måste ses.
  • Thegran
    AnTiMiFi skrev 2009-08-25 21:16:42 följande:
    Nej inget som jag vet i dagsläget, men jag skulle tippa på att vi blir fler till veckan då vi endast var 4 stycken i Karlstad, men 9 som tackat ja!? En del reserver får förmodlingen komma in, men vi har sagt att vi får väl använda skype eller msn nu i början om det är något. Senare blir det säkert tillfällen då vi måste ses.
    hm, konstigt att så många uteblev!

vi är 11 st.
    5 av oss, vi som är från samma stad, ska ses en gång i veckan på lärcentret här i stan.
    sa vi iaf, får väl se hur det blir :)
    har ju den där grupp diskussionen nu.

hm, hittar inte programplaneringen...och jag som klagade på it´s learning infot :)
  • HannaJennebo
    Thegran skrev 2009-08-25 21:28:11 följande:
    hm, konstigt att så många uteblev!vi är 11 st.5 av oss, vi som är från samma stad, ska ses en gång i veckan på lärcentret här i stan.sa vi iaf, får väl se hur det blir :)har ju den där grupp diskussionen nu.hm, hittar inte programplaneringen...och jag som klagade på it´s learning infot :)
    Den ligger inte på www.kau.se/lararutbildningen då?

Vi på vårt lärcentra har inte pratat så mycket om fysiska träffar men det är ju många från örebro så jag antar att det blir mkt konferens och sådant.

Kan hålla med om att infon bara kunde varit en dag, det mesta som var i måndags kunde man ju ha hoppat över och it´s handledningen gick jag inte ens på, eller vi gick dit och sen gick vi.

Förresten snacka om att vi inte fick en mjukstart :) allt ska in snart, bäst att sätta igång!
  • HannaJennebo
    MammaHela skrev 2009-08-26 20:40:07 följande:
    HannaJennebo:Vi ses på måndag på masugnen
    Vad roligt! Grattis, eller vad jag ska säga En till från Lindesberg *jubel*
    Du får väl fråga om det är något du undrar över eller vill ha information om Tror att någon tog lite extra material med sig från Karlstad.
  • Thegran
    MammaHela skrev 2009-08-26 20:40:07 följande:
    HannaJennebo:Vi ses på måndag på masugnen
    GRATTIS!!

har kommit en bit på inlämningsuppgiften nu, känns riktigt bra!
  • HannaJennebo
    Thegran skrev 2009-08-26 20:59:25 följande:
    GRATTIS!!har kommit en bit på inlämningsuppgiften nu, känns riktigt bra!
    Oh, nu gav du mig ångest
  • MammaHela

Jag vill veta ALLT!!!

vet ingenting om nått nu. Ska ringa i morgon och höra om vad/vart/när jag ska göra. Vet bara att det är närträff på måndag kl 8.30.

tack =)

nån som kan laga ett krossat hjärta?
  • MammaHela
    HannaJennebo skrev 2009-08-26 21:00:28 följande:
    Oh, nu gav du mig ångest
    vad tror du jag har, jag har ingen aning om nått.

Vet inte ens vart jag ska börja.....
    nån som kan laga ett krossat hjärta?
Svar på tråden vi som pluggar lärare på distans via karlstad