• Svar på tråden FarmWille - FB
  • CoolaSuperMamsen

varför skall man stänga in gubben nyfiken i en strut snälla tell us!

stolt mamma till 4 flickor och en liten änglapojke,
  • kitiara

För att gubben står still på samma ställe då och det går snabbare att skörda träd, "skörda" djur (hihi) och ploga, så och skörda då han inte springer runt och ska stå vid varje sak. Han/hon gör allt ändå.

• 02Smulan
    02Smulan skrev 2009-09-01 10:15:18 följande:
    Nej det räcker med staket, men det måste ju vara stängt överallt så att säga.Jag har ett hörn på spelplanen där jag stängt in djuren, alltså två sidor staket och två sidor som är "slutet på gården" (grannar åt bägge håll alltså).Som en fyrkant!Då funkar det!
    Nu ljög jag jättemycket, jag hade visst staket på alla sidor!!!!!!!!!!!!
    Hahaha....
    Gör en hage helt enkelt, o se till att staket-bitarna fastnar vid varandra, då stannar din avatar där
  • CoolaSuperMamsen

jaha därför hmm

stolt mamma till 4 flickor och en liten änglapojke,
  • hoppetossan23

jag kommer inte in!!!! å snart vissnar allt mitt som jag sådde för 7.000

• kitiara
    hoppetossan23 skrev 2009-09-01 12:45:03 följande:
    jag kommer inte in!!!! å snart vissnar allt mitt som jag sådde för 7.000
    Konstigt! Jag kommer in. Har märkt att det är många som klagar just nu på att det är segt och krånglar, men jag har aldrig haft det så stabilt som det är nu, undrar vad det kan bero på?
  • Smultronkyzzar
    kitiara skrev 2009-09-01 13:07:58 följande:
    Konstigt! Jag kommer in. Har märkt att det är många som klagar just nu på att det är segt och krånglar, men jag har aldrig haft det så stabilt som det är nu, undrar vad det kan bero på?
    För mej laggar det jättemycket, kan knappt röra musen ibland för att det är så segt. Så då blir jag tvungen o starta om spelet innan jag kan fortsätta odla eller vad jag nu håller på med... väldigt störande!
  • 02Smulan

Men alltså nu måste nån ta reda på vad dessa mynt är som hoppar fram ibland när man odlar!!
    Blir nyfiken, men hinner inte med att se om jag får pengar när den ramlar fram eller ej...

Svar på tråden FarmWille - FB