• Svar på tråden FarmWille - FB
  • 02Smulan
    INDIAFAMILY skrev 2009-09-01 19:08:40 följande:
    hmm måste fråga om dessa staket!! När jag ska sätta staket runt om djuren och jag tex logga ut efteråt  från farmville och se in igen då ändrar sig hela tiden ett av staketen..Vad finns att göra åt det?
    Men va skumt!!
    Det enda som ändrar sig när jag loggar ur o in igen är ju att avataren ställer sig i mitten som vanligt....
    Men det där med spökande staket har inte hänt mig!
  • Kaxmaja
    hmm måste fråga om dessa staket!! När jag ska sätta staket runt om djuren och jag tex logga ut efteråt  från farmville och se in igen då ändrar sig hela tiden ett av staketen..Vad finns att göra åt det?
    jag har oxå ett staket som roterar sig varje gång jag loggar in
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel 7/3-08 & Jonatan 30/5 -09 ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • 02Smulan

Man får komma ihåg att det bara är en betaversion än så länge...lär säkert vara en bugg!

Kaxmaja skrev 2009-09-01 19:30:11 följande:
    jag har oxå ett staket som roterar sig varje gång jag loggar in
  • Tingli
    jag har så med!
    ett staket är flyttat jämt...grrr
  • Kaxmaja
    02Smulan skrev 2009-09-01 19:32:17 följande:
    Man får komma ihåg att det bara är en betaversion än så länge...lär säkert vara en bugg!
    Ja jag har slutat flytta tillbaka de nu får det bara stå där Stör mig inte nämnvärt
  • Firefairy

kan man ta bort byggnader och dekorationer sedan när man fått sina ribbons, utan att ribbon försvinner... dom tar ju plats!

vill gärna ha lite fler grannar så ann81_ann@hotmail.com - skriv att ni e från FL
    TACK!

• Kaxmaja
    Firefairy skrev 2009-09-01 20:31:49 följande:
    kan man ta bort byggnader och dekorationer sedan när man fått sina ribbons, utan att ribbon försvinner... dom tar ju plats!vill gärna ha lite fler grannar så [email protected] - skriv att ni e från FL TACK!
    Japp man kan ta bort dem. Jag tog bort allt direkt
  • Ida och Razmus Mamma

jag har problem att adda nya grannar. den säger hela tiden att jag har slut på det fast jag inte ens den dagen addat några grannar.
    och får väldigt ofta starta om spelet.

• Strumpan08

Ida och Razmus Mamma skrev 2009-09-01 22:25:52 följande:

jag har problem att adda nya grannar. den säger hela tiden att jag har slut på det fast jag inte ens den dagen addat några grannar.och får väldigt ofta starta om spelet.
    Samma här. Och hela sidan laddar vääääldigt långsamt.
Svar på tråden FarmWille - FB