• Svar på tråden FarmWille - FB
  • 02Smulan

Btw, har ni sett att skördetröskan har stannat nu?
    Den stod ju o snurrade konstant förut...

• Mirris

Jag fick en dag nåra "super jordgubbar".. kostade 10 kr och man fick ut 100 för dom.. och dom mognade på ett par timmar. Men sen försvann det. Måste ha varit nåt slags "erbjudande" just då bara

Tyvärr hade jag bara 10 fält kvar när jag såg dom

• 02Smulan
    Mirris skrev 2009-09-01 18:00:09 följande:
    Jag fick en dag nåra "super jordgubbar".. kostade 10 kr och man fick ut 100 för dom.. och dom mognade på ett par timmar. Men sen försvann det. Måste ha varit nåt slags "erbjudande" just då bara Tyvärr hade jag bara 10 fält kvar när jag såg dom
    Jo superbären var förra helgen, och över måndagen också tror jag.
    Det var en specialgrej bara...
    Men mycket bra! Jag o sambon körde järnet med bären den helgen, det var ju snabba pengar
  • Mirris
    02Smulan skrev 2009-09-01 18:05:30 följande:
    Jo superbären var förra helgen, och över måndagen också tror jag.Det var en specialgrej bara...Men mycket bra! Jag o sambon körde järnet med bären den helgen, det var ju snabba pengar
    Typsikt min tur.. att jag såg dom just innan dom försvann
  • 02Smulan
    Mirris skrev 2009-09-01 18:24:37 följande:
    Typsikt min tur.. att jag såg dom just innan dom försvann
    Ja det var ju otur!
    Får hoppas dom kommer nån fler gång
  • 02Smulan

Nån som vet när man får mer farmville-pengar??
    Tänker inte sätta in riktiga pengar såklart, men då och då får man ju en peng....???

• Night Angel

hmm måste fråga om dessa staket!!
    När jag ska sätta staket runt om djuren och jag tex logga ut efteråt  från farmville och se in igen då ändrar sig hela tiden ett av staketen..Vad finns att göra åt det?

DET FINNS INGEN VÄG TILL LYCKAN.DEN FINNS I DITT INRE!
  • Janna86

dom där pengarna som hoppar upp, om man lyckas så eller skörda på just de fält som den landar på eller hur de va så får man typ 100 coins sa en kompis till mej som oxå spelar... tror de va både sår eller skördar eller plöjer...

• 02Smulan
    Janna86 skrev 2009-09-01 19:13:49 följande:
    dom där pengarna som hoppar upp, om man lyckas så eller skörda på just de fält som den landar på eller hur de va så får man typ 100 coins sa en kompis till mej som oxå spelar... tror de va både sår eller skördar eller plöjer...
    Det har slagit mig också, att det är som om man grävt upp en skatt typ....
    Att jag plöjde precis där kronan låg liksom.
Svar på tråden FarmWille - FB