• Svar på tråden FarmWille - FB
  • Smultronkyzzar

Vet inte om nån har frågat det tidigare, har inte läst hela tråden ännu
    Men hur många grannar kan man lägga till?

• Brevdruvan

Någon som vet vad de singlande slantarna är som kommer när man plöjer?

• MrsQ
    Brevdruvan skrev 2009-09-02 09:27:49 följande:
    Någon som vet vad de singlande slantarna är som kommer när man plöjer?
    Det är första gången som jag fått en peng som kommer upp flygande. Skall man göra något speciellt när den kommer???
  • MrsQ

Kan vi inte säga till här om det finns något tillbud på frukt o grönt att så.

Jag är så himla dålig på att upptäcka sånt...

• MrsQ

Nu går jag in o kollar mina ribbons.
    Vad är Green thumb ?

Det står ; Harvest 5 uniqce crops ????  Vad å unika crops...

Sen på ; NOT SPOIELD; GIFTED:  Står det ;  Have 15 uniqce gifts ????

Någon som vet

• OMWF
    MrsQ skrev 2009-09-02 09:46:56 följande:
    Nu går jag in o kollar mina ribbons. Vad är Green thumb ? Det står ; Harvest 5 uniqce crops ????  Vad å unika crops... Sen på ; NOT SPOIELD; GIFTED:  Står det ;  Have 15 uniqce gifts ???? Någon som vet
    Green thumb - gröna fingrar

Du ska skörda fem olika grejer (pumpor, jordgubbar etc)

Ja du ska ha 15 olika presenter i din presentlåda.
  • Tidvis
    MrsQ skrev 2009-09-02 09:46:56 följande:
    Nu går jag in o kollar mina ribbons. Vad är Green thumb ? Det står ; Harvest 5 uniqce crops ????  Vad å unika crops... Sen på ; NOT SPOIELD; GIFTED:  Står det ;  Have 15 uniqce gifts ???? Någon som vet
    Ja, Have 15 uniqce gifts, betyder att du ska ha 15 gåvor i din presentbox, så spara gåvorna där när du får dom
    Det andra vet jag inte just nu. Haha..
  • MrsQ

Aha så att det står unika har inget med saken att göra bara det är olika!!

O så gåvorna, man skall spara dem i presentboxen... OK! Ill do that. Börjar får en rätt tätt skog nu

Tack för svaran

• OMWF
    MrsQ skrev 2009-09-02 09:57:17 följande:
    Aha så att det står unika har inget med saken att göra bara det är olika!! O så gåvorna, man skall spara dem i presentboxen... OK! Ill do that. Börjar får en rätt tätt skog nu Tack för svaran
    Ja alltså dom menar att det inte får vara två av samma.

Ja spara dom så får du en ribbon sen, men får du två får så kan du använda det ena, svarta och vita får räknas som två olika.
  • MrsQ
    OMWF skrev 2009-09-02 09:59:11 följande:
    Ja alltså dom menar att det inte får vara två av samma.Ja spara dom så får du en ribbon sen, men får du två får så kan du använda det ena, svarta och vita får räknas som två olika.
    Tack för infon!  Känner att jag inte har kommit in i spelet ännu...

O så måste man har fler grannar för att förstora farmen. Någon som vill ha mig som granne
Svar på tråden FarmWille - FB