• Svar på tråden FarmWille - FB
  • MrsQ
    Ida och Razmus Mamma skrev 2009-09-02 11:25:32 följande:
    du får gärna adda mig som granne![email protected]vi få hoppas attd et fungerar bättre idag.fick veta av en kompis på fb att cirkulerar en mask på fb.om det är därför som spelet är så taskigt.
    Nu har jag addat dig

Kul med alla dessa nya människor.
  • zelda
    Tidvis skrev 2009-08-31 19:19:39 följande:
    Ser att många av er har en sambo som också är frälst. Själv blir jag lite mobbad av min. haha, "Ska du hålla på med din bondgård nu igen?" Prova själv säger jag, men det vill han inte
    haha precis så sa min sambo också men gissa vem som är frälst idag :P
  • MrsQ
    zazzy skrev 2009-09-02 12:29:09 följande:
    guud!! jag skulle behöva utöka min tomt..har oxå en massa träd att plantera men vart!!behöver grannar oxå om nån vill!! [email protected]
    Du är addad
  • casper20051121

behöver grannar har varit inne och addat några i tråden men behöver fler

mnlg@robertsfors.se

ps om jag inte svarar direkt kan jag vara på bb går i väntans tider med nr 2 och har passerat dagen d med 8 dagar idag

• MrsQ
    casper20051121 skrev 2009-09-02 13:40:33 följande:
    behöver grannar har varit inne och addat några i tråden men behöver fler [email protected]ps om jag inte svarar direkt kan jag vara på bb går i väntans tider med nr 2 och har passerat dagen d med 8 dagar idag
    Har addad dig nu
  • Lajkie

hörrni vissa har ju djur som måste bli adopterade?? Hur gör man för att adoptera bort/adoptera?

• Kaxmaja
    Lajkie skrev 2009-09-02 15:23:56 följande:
    hörrni vissa har ju djur som måste bli adopterade?? Hur gör man för att adoptera bort/adoptera?
    før att adoptera klickar du på djuret bara om du är den førsta som klickar så får du adoptera. Ibland då man e inne på sin farm kommer det en popup att det springer ett får där och frågar om man vill adoptera bort de.
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel 7/3-08 & Jonatan 30/5 -09 ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Night Angel

Hej!
    Hur utökar man sin farm?
    jag förstår att man då måste ha pengar där det står FV .¨men hur får man dom?Skördar ju hela tiden men får bara pengar på det andra stället..är på nivå 9 om det spelar nån roll

DET FINNS INGEN VÄG TILL LYCKAN.DEN FINNS I DITT INRE!
Svar på tråden FarmWille - FB