• Svar på tråden FarmWille - FB
  • Tidvis
    MrsQ skrev 2009-09-02 10:02:06 följande:
    Tack för infon!  Känner att jag inte har kommit in i spelet ännu... O så måste man har fler grannar för att förstora farmen. Någon som vill ha mig som granne
    Visst Jag skickar gåvor med johanna_h_1983@hotmail.com
  • OMWF
    MrsQ skrev 2009-09-02 10:02:06 följande:
    Tack för infon!  Känner att jag inte har kommit in i spelet ännu... O så måste man har fler grannar för att förstora farmen. Någon som vill ha mig som granne
    Du kan få bli granne med mig, men jag tror inte att jag kan bjuda in folk, jag kan inboxa dig min mail (man trycker på invite i spelet och klistrar in mailen längst ner i en ruta)
  • MrsQ
    OMWF skrev 2009-09-02 10:07:52 följande:
    Du kan få bli granne med mig, men jag tror inte att jag kan bjuda in folk, jag kan inboxa dig min mail (man trycker på invite i spelet och klistrar in mailen längst ner i en ruta)
    Ok!  Det fixar vi!!  Kul
  • MrsQ

Vad skall man göra med alla träden man fått. Vill ju inte vara otacksam men det börjar bli många nu

Ska man sälja dom eller...?

• OMWF
    MrsQ skrev 2009-09-02 10:23:06 följande:
    Vad skall man göra med alla träden man fått. Vill ju inte vara otacksam men det börjar bli många nu Ska man sälja dom eller...?
    Det är bara att sälja eller spara, spelar ju inte så stor roll, folk ger ju bort saker för att få saker, skicka grejer till dom också bara.
  • Kaxmaja
    MrsQ skrev 2009-09-02 10:23:06 följande:
    Vad skall man göra med alla träden man fått. Vill ju inte vara otacksam men det börjar bli många nu Ska man sälja dom eller...?
    jag sparar eftersom man får ribbons när man skördar dem.
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel 7/3-08 & Jonatan 30/5 -09 ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • MrsQ
    Kaxmaja skrev 2009-09-02 10:43:55 följande:
    Jag har så många att jag tror att jag fått alla ribbons där

Och är det inte självklart att man skickar gåvor till varann
  • MrsQ
    Kaxmaja skrev 2009-09-02 10:43:55 följande:
    Vad betyder GUIDE som det står under din bild???
Svar på tråden FarmWille - FB