• Svar på tråden FarmWille - FB
  • Kaxmaja
    INDIAFAMILY skrev 2009-09-02 17:37:22 följande:
    Hej!Hur utökar man sin farm?jag förstår att man då måste ha pengar där det står FV .¨men hur får man dom?Skördar ju hela tiden men får bara pengar på det andra stället..är på nivå 9 om det spelar nån roll
    Du går in på market expend farm och køper større farm. Du handlar med de coins som du tjärnar när du skördar
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel 7/3-08 & Jonatan 30/5 -09 ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • MrsQ

Dssa farmcoins! Var får man de ifrån ??? Det står ingenstans...

Jag hade 5 farmcoins för någon dag sedan (vet ej var dom kom ifrån) o när jag kolla nu så är det 8 ???

• 02Smulan
    MrsQ skrev 2009-09-02 18:43:57 följande:
    Dssa farmcoins! Var får man de ifrån ??? Det står ingenstans...Jag hade 5 farmcoins för någon dag sedan (vet ej var dom kom ifrån) o när jag kolla nu så är det 8 ???
    En ständig fråga här... Ingen som vet säkert.

Nån som testat klicka på "change neighbours" där på menyn man får upp när man klickar på en granne...??
    Vad händer?
  • Ikisen

Hej! jag hoppar också in i den här skojiga tråden. Ser att många undrar hur FV sedlarna ökar och jag tror jag vet :) Det är när man når en ny level så får man en sedel. Iaf så är det så för mig.

• 02Smulan
    Ikisen skrev 2009-09-02 19:21:09 följande:
    Hej! jag hoppar också in i den här skojiga tråden. Ser att många undrar hur FV sedlarna ökar och jag tror jag vet :) Det är när man når en ny level så får man en sedel. Iaf så är det så för mig.
    Nej den teorin har redan spruckit.... Eller så ska det vara så men det är buggar så det funkar inte helt ok.
  • MrsQ

Men dessa pengar som kan flyga upp när man skördar?! Jag kom på en sån igår( för första gången)!

Ska man göra något speciellt...

• Smultronkyzzar
    Ikisen skrev 2009-09-02 19:21:09 följande:
    Nja, jag är level 12 och har 16 FV-seldar, så det måste öka på annat sätt också...
  • Kaxmaja
    Finesse skrev 2009-09-03 08:01:03 följande:
    jag kommer inte in idag
    skumt jag e inne
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel 7/3-08 & Jonatan 30/5 -09 ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
Svar på tråden FarmWille - FB