• Svar på tråden FarmWille - FB
  • Tidvis
    Finesse skrev 2009-09-03 08:01:03 följande:
    jag kommer inte in idag
    Jag är med inne..
  • Finesse

för mig laddas inte sista biten upp.. jag har försökt en massa ggr men det fattas den sista cm...

• Finesse

å jag har skörd för en massa pengar som dör snart.. *suck* å inga mer pengar sen

• Kaxmaja

hur länge håller en skørd?

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel 7/3-08 & Jonatan 30/5 -09 ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Tidvis
    Finesse skrev 2009-09-03 08:08:16 följande:
    å jag har skörd för en massa pengar som dör snart.. *suck* å inga mer pengar sen
    Vad tråkigt..
  • Tidvis
    Kaxmaja skrev 2009-09-03 08:13:28 följande:
    hur länge håller en skørd?
    Jag tror den håller olika länge beroende på vad det är för något.. Som jag har fattat det håller den ungefär lika länge som det tog att odla den..
  • Kaxmaja
    Tidvis skrev 2009-09-03 08:18:23 följande:
    Jag tror den håller olika länge beroende på vad det är för något.. Som jag har fattat det håller den ungefär lika länge som det tog att odla den..
    oki. ja jag skriver alltrid upp när den ska vara klar och planerar in så att den blir färdig typ då jag har tid att skørda *nørd*
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel 7/3-08 & Jonatan 30/5 -09 ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Finesse
    Kaxmaja skrev 2009-09-03 08:19:38 följande:
    oki. ja jag skriver alltrid upp när den ska vara klar och planerar in så att den blir färdig typ då jag har tid att skørda *nørd*
    haha jag med.. fast jag försöker komma ihåg det i huvudet..

men jag räknade ju med att komma in nu på morronen..
  • gealach

Jag lärde mig efter att min första skörd vissnat, så nu håller jag koll på hur lång tid det tar och sår bara sådant som kommer att vara klart en tid när jag vet att jag är hemma.

• Tidvis
    Kaxmaja skrev 2009-09-03 08:19:38 följande:
    Jag skriver inte upp, men jag planerar väl Haha
Svar på tråden FarmWille - FB