• Svar på tråden FarmWille - FB
  • caropia
    Kaxmaja skrev 2009-09-09 09:20:20 följande:
    Nu har jag bara TRÅKIGA ribbons kvarGood Samaritan röd och blåHigh Roller blåA Pretty Penny blåCream of the Crop blåKnock on wood röd och blåZooologist röd och blå
    Dom jag har kvar med och det kommer ju dröja en evighet innan alla är klara...
    Flera tusen kvar innan dom är klara utom knock on wood som är klar om typ 750 träd och det är bara den röda ribbon... Ska ta bort dom flesta träd och djur sen, tar ju så jäkla mycket plats...
  • Kaxmaja
    caropia skrev 2009-09-09 11:05:21 följande:
    Dom jag har kvar med och det kommer ju dröja en evighet innan alla är klara... Flera tusen kvar innan dom är klara utom knock on wood som är klar om typ 750 träd och det är bara den röda ribbon... Ska ta bort dom flesta träd och djur sen, tar ju så jäkla mycket plats...
    Jag e snart klar med røda good samarit bara 25 kvar. De andra har jag ingen koll på. Kommer nog ta lååååååååååååång tid
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel 7/3-08 & Jonatan 30/5 -09 ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Spicy Women

Nu såg jag att om man köper staket eller hö, så kan man trycka flera gånger och få dem på rad.

• pessl

Någon som vet hur man kan skaffa nya grannar utan att visa upp hela sin facebook?

• Kaxmaja
    zazzy skrev 2009-09-09 18:43:59 följande:
    vilken level får man skicka olivträd??
    Inte  25 iallafall
  • zazzy

säkert sista då eller nå.. fan

detta har dom ju räknat ut, farmville ÄR ett evighets spel.
    kommer säääkert komma mer o köpa o utöka och fler levlar osv.
    men att det ska vara så svårt att få sedlar DET stör jag mig ju på.
    ingen ide o köpa maskiner för man har ju fan inte råd att tanka fanskapen.

• Kaxmaja
    zazzy skrev 2009-09-09 18:51:39 följande:
    säkert sista då eller nå.. fan detta har dom ju räknat ut, farmville ÄR ett evighets spel. kommer säääkert komma mer o köpa o utöka och fler levlar osv. men att det ska vara så svårt att få sedlar DET stör jag mig ju på. ingen ide o köpa maskiner för man har ju fan inte råd att tanka fanskapen.
    Sedlarna stør mig inte før 5 øre. Verkar som att jag e en av de få som inte bryr mig om dem. Jag använder maskiner så långt de går och sen kør før hand.

Nja när man har klarat alla ribbons är det ju inge roligt längre.

Tog precis røda good samarite
  • Candelavern
    zazzy skrev 2009-09-09 18:43:59 följande:
    vilken level får man skicka olivträd??
    32 / en till smygläsare ;)
  • Hjärtapåtråd

Jag plöjer verkligen som en kratta. Mina rader är helt ojämna och jag förlorar ju plats Kan man på nåt sätt plöja"om" så man kan få raderna raka?

Svar på tråden FarmWille - FB