• Svar på tråden FarmWille - FB
  • hej hopp fallera
    02Smulan skrev 2009-09-08 21:09:06 följande:
    Nä han säger att den fanns när han började.Vad jag kan se får jag en ny sedel när jag går upp en level.Annars har han mer pengar än mig, jag har kanske köpt mer grejer än han, men jaa det är skumt.Lär helt enkelt va en bugg.
    Ja nåt skumt är det!
  • luzorsus
    Småtokig skrev 2009-09-08 22:40:57 följande:
    Det var några som hade stängt in sin gubbe i "mitten" där den alltid står när man börjar. Ni sa iaf att gubben rymde. Det var inte så att ni gjorde farmen större för då flyttas mitten och därmed gubben. Förstår ni hur jag menar?
    min flyttade sig idag utan att jag gjort några ändringar eller utökat farmen, men då flyttade jag bara in gubbskrället igen
  • Kenzie
    Det var några som hade stängt in sin gubbe i "mitten" där den alltid står när man börjar. Ni sa iaf att gubben rymde. Det var inte så att ni gjorde farmen större för då flyttas mitten och därmed gubben. Förstår ni hur jag menar?
    Min flyttar sig alltid när jag skördar vissa rutor, men då åker hon snabbt in igen
  • JennyCecilia

Finns en cause på FB nu. Deras mål är att man ska få fem papperspengar gratis om dagen.

Gå med om ni vill:)

Min dagbok: ladyj112.xpy.se/
  • Wonderchild2009
    JennyCecilia skrev 2009-09-08 23:44:49 följande:
    Finns en cause på FB nu. Deras mål är att man ska få fem papperspengar gratis om dagen. Gå med om ni vill:)
    Vore ju perfekt! Då kan man fylla på bensinen ibland iaf...
  • maadicken
    Brevdruvan skrev 2009-09-08 18:16:05 följande:
    farmvilledecorations funkar tyvärr inte i det riktiga spelet. mynten är någon typ av bonuspengar. du får 100 coins varje gång det händer.
    man måste altså inte ta den?

*en smygare i tråden*
    (¯`°?.¸ ღ♥ LUKAS, mitt alldeles egna lilla mirakel - 070222 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • 02Smulan
    maadicken skrev 2009-09-08 23:57:04 följande:
    man måste altså inte ta den?*en smygare i tråden*
    Nej, tittar du på din avatar precis när myntet poppar upp så ser du att du får 100 coins, så du behöver inte fånga den
  • Em00
    ja, det var jag! =)
    Det låter logiskt!
  • maadicken
    02Smulan skrev 2009-09-09 00:43:31 följande:
    Nej, tittar du på din avatar precis när myntet poppar upp så ser du att du får 100 coins, så du behöver inte fånga den
    bra! då behöver jag inte fundera mer på det. har ju inte fattat hur jag ska lyckas ta den innan den förvinner
    (¯`°?.¸ ღ♥ LUKAS, mitt alldeles egna lilla mirakel - 070222 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Kaxmaja

Nu har jag bara TRÅKIGA ribbons kvar

Good Samaritan röd och blå
    High Roller blå
    A Pretty Penny blå
    Cream of the Crop blå
    Knock on wood röd och blå
    Zooologist röd och blå

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel 7/3-08 & Jonatan 30/5 -09 ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
Svar på tråden FarmWille - FB