• Svar på tråden FarmWille - FB
  • Laire
    02Smulan skrev 2009-09-11 11:15:55 följande:
    Ja det har kommit "Grapes" som tar en dag men man tjänar typ 200 coins samt får 2 xp, bra!
    Fast de skiljer sig ju knappt från solrosor...

Solrosor: kostar 135, man får 315, tar en dag. Vinst: 180
    Vindruvor: kostar 85, man får 270, tar en dag. Vinst: 185

Samma exp. på båda.

Jag skulle inte räkna de som nya super berries utan bara något nytt som kommit in, precis som Aloe vera som inte fanns från början utan bara dök upp.
  • Spicy Women

Jag har adopterat 2 bruna kossor i dag.

• Spicy Women

Vart själv förvånad när de dök upp på min sida och att jag lyckades att adoptera dem.

• aijo

Spicy Women skrev 2009-09-11 23:54:48 följande:

Vart själv förvånad när de dök upp på min sida och att jag lyckades att adoptera dem.
    Kommer de upp på samma sätt som de svarta fåren?
  • Spicy Women
    aijo skrev 2009-09-12 00:38:35 följande:
    Spicy Women skrev 2009-09-11 23:54:48 följande: Kommer de upp på samma sätt som de svarta fåren?
    Ja.
  • aijo

Spicy Women skrev 2009-09-12 00:39:42 följande:

Ja.
    okay!

Förresten, fick upp detta meddelande på farmen idag "PLEASE HELP THE UGLY DUCKLING! Be on the lookout for this little guy wandering around your farms, y'all! While you're there, check out the NEW CROPS and DECORATIONS released today! "
    Min engelska är ju under all kritik så fattar någon vad som menas mer än att de utökat utbudet av dekorationer? :-P
  • Spicy Women
    aijo skrev 2009-09-12 00:43:14 följande:
    Spicy Women skrev 2009-09-12 00:39:42 följande: okay! Förresten, fick upp detta meddelande på farmen idag "PLEASE HELP THE UGLY DUCKLING! Be on the lookout for this little guy wandering around your farms, y'all! While you're there, check out the NEW CROPS and DECORATIONS released today! " Min engelska är ju under all kritik så fattar någon vad som menas mer än att de utökat utbudet av dekorationer? :-P
    Ska man inte adoptera den fula ankungen.
Svar på tråden FarmWille - FB