• Svar på tråden FarmWille - FB
  • JennyCecilia
    Hjärtapåtråd skrev 2009-09-09 20:58:14 följande:
    Jag plöjer verkligen som en kratta. Mina rader är helt ojämna och jag förlorar ju plats Kan man på nåt sätt plöja"om" så man kan få raderna raka?
    Japp, man kan "deleta" dom, använd den röda spaden bara.
    Min dagbok: ladyj112.xpy.se/
  • vickis75
    pessl skrev 2009-09-09 15:30:11 följande:
    Någon som vet hur man kan skaffa nya grannar utan att visa upp hela sin facebook?
    Du kan lägga upp olika behörighet för olika vänlistor. Så att de får se olika mycket av din facebooksida, och de du lägger med mindre behörighet ser givetvis inte att de har begränsad tillgång.
    Bara den ovetande blir arg, den vise förstår. - morrdrakens365.wordpress.com -
  • Brevdruvan
    vickis75 skrev 2009-09-09 21:14:28 följande:
    Du kan lägga upp olika behörighet för olika vänlistor. Så att de får se olika mycket av din facebooksida, och de du lägger med mindre behörighet ser givetvis inte att de har begränsad tillgång.
    Bra att veta! Var gör man det? Har precis klurat ut att man kan göra olika listor...
  • Tidvis

Någon som provat köpa bränsle? Hur funkar det isf? Får man större tank som fylls på sen eller får man mer små som sen försvinner?

• 02Smulan
    Tidvis skrev 2009-09-10 10:26:03 följande:
    Någon som provat köpa bränsle? Hur funkar det isf? Får man större tank som fylls på sen eller får man mer små som sen försvinner?
    Köper du en extra tank och använder upp den fylls den inte på igen tyvärr...Engångsdunkar verkar det som.
    Det är ju ett smart sätt för tillverkaren att tjäna lite pengar på sin produkt, att man ska betala för att få mer bensin.
  • Tidvis
    02Smulan skrev 2009-09-10 10:45:27 följande:
    Köper du en extra tank och använder upp den fylls den inte på igen tyvärr...Engångsdunkar verkar det som. Det är ju ett smart sätt för tillverkaren att tjäna lite pengar på sin produkt, att man ska betala för att få mer bensin.
    Okej, ingen mening då.. Tänkte att den tanken som redan är där kanske blir större..
  • mysmarre73

någon som fattar varför jag inte kommer in på farmville.. jag kan spela allt annat utom det yoville fungerar helt perfekt.. fattar noll

• Finesse

Är det nåt speciellt med Grapes? Dom tar bara ett dygn men man tjänar 185 coins + 2 XP..

• 02Smulan
    Finesse skrev 2009-09-11 08:14:17 följande:
    Är det nåt speciellt med Grapes? Dom tar bara ett dygn men man tjänar 185 coins + 2 XP..
    Det är väl de nya superbären kanske
    Bra iaf!
Svar på tråden FarmWille - FB