• Svar på tråden FarmWille - FB
  • Kreativ

ja fast man får ju "inget" för dem.... vill hellre ha träd o djur, som man kan tjäna liiite på iaf!

Melvin 060609, Ida 080426
  • Torelia

Är det bara jag som inte kan så just nu? Alltså "Market"-knappen funkar liksom inte...

• Fry

Har glömt o skriva på meddelandet att det e farmville vänner...om nån undrar...

• Snoppan
    TereseA skrev 2009-09-12 08:03:44 följande:
    vade menas när det myntet kommer upp från jorden?.hör att man får cach där..men har inte ändrats..fick upp 3 mynt nästan samtidigt.
    Ja det undrar jag oxå.. fattar ingenting :D
  • 02Smulan
    Snoppan skrev 2009-09-12 11:17:12 följande:
    Ja det undrar jag oxå.. fattar ingenting :D
    Ett tips är att läsa längre tillbaka i tråden...

Många frågor kommer igen typ varannan sida.

Man får 100 coins för pengen som hoppar upp när man harvar, och man behöver inte fånga den eller så.
  • luzorsus

var typ 100 år sen jag addade någon på farmville...men likväl så får jag inte adda någon...knas...skit

• Laire
    luzorsus skrev 2009-09-12 19:57:01 följande:
    var typ 100 år sen jag addade någon på farmville...men likväl så får jag inte adda någon...knas...skit
    Så blir det för mig ibland också pga att jag skickat för många gåvor. Ibland kan jag skicka gåvor till obegränsat med personer och samma person flera gånger, andra dagar så får jag bara skicka till 7-20 personer och de gåvorna "tickar" bort mina grannförfrågan.
  • luzorsus
    Laire skrev 2009-09-13 13:37:12 följande:
    Så blir det för mig ibland också pga att jag skickat för många gåvor. Ibland kan jag skicka gåvor till obegränsat med personer och samma person flera gånger, andra dagar så får jag bara skicka till 7-20 personer och de gåvorna "tickar" bort mina grannförfrågan.
    ja så är det för mig oxå, helt olika från dag till dag..
  • LillemorR

Det jag undrar är hur man gör för att öka FV det är en sedel bredvid. Jag vet inte vad det heter men man kan köpa för de på marknaden....Fattar någon vad det är jag försöker att förklara??

Svar på tråden FarmWille - FB