• Svar på tråden FarmWille - FB
  • L2K
    Moltan skrev 2009-08-20 11:28:01 följande:
    Det står längre bak i tråden :) Man kan bara ta emot en gåva per dag per person. dessa personer har säkert skickat flera gåvor. Därför försvinner dem. 
    okej. va irriterande
    Linda, mamma till Sebastian -02, Oskar -04 och Emilia -07
  • milla   1982

*morr* nu har jag tjänat ihop till 2 ribbons som jag inte fått nånting för! Står att jag har den ribbon när jag kollar under den fliken, men kom aldrig upp något meddelande om att dela med sig av bonusen, och fick ingen bonus heller - skapligt irriterande...

Nån mer som varit med om det ?

• Finesse
    milla 1982 skrev 2009-08-20 16:57:28 följande:
    *morr* nu har jag tjänat ihop till 2 ribbons som jag inte fått nånting för! Står att jag har den ribbon när jag kollar under den fliken, men kom aldrig upp något meddelande om att dela med sig av bonusen, och fick ingen bonus heller - skapligt irriterande... Nån mer som varit med om det ?
    nej men man kan inte ha "stor bild" om man ska dela med sig av bonusen.. då måste man klicka bort den så medelandet kan komma upp.
  • milla   1982
    Finesse skrev 2009-08-20 17:13:50 följande:
    nej men man kan inte ha "stor bild" om man ska dela med sig av bonusen.. då måste man klicka bort den så medelandet kan komma upp.
    kan inte ha stor bild över huvudtaget oftast, då hänger sig FV för mig, så tyvärr va det inte det som var problemet... Men tack ändå =)
  • Ekrlsn
    Finesse skrev 2009-08-20 20:16:51 följande:
    jag kommer mig inte in på farmville överhuvudtaget nu
    det gör jag :)
  • hoppetossan23

Alla mina vänner är nu hipp som happ borta

• milla   1982
    hoppetossan23 skrev 2009-08-20 20:25:13 följande:
    japp, min grannrad är brun...
  • L2K
    hoppetossan23 skrev 2009-08-20 20:25:13 följande:
    samma här. och mellan varven kommer jag inte in
    Linda, mamma till Sebastian -02, Oskar -04 och Emilia -07
  • Missimo84

Tror de håller på att fixar med något i farmville, kanske lägger upp nya saker eller så. För jag odlade mina blåbär vid fem och de är bara på 67%, skulle vart klara nu. Så får vara vaken sent idag *Suck*

Svar på tråden FarmWille - FB