• Svar på tråden FarmWille - FB
  • Ekrlsn

Tant Groda skrev 2009-08-20 21:04:16 följande:

man kan plöja 4 rutor samtidigt
    hur då?
  • Missimo84

Nice, då vill jag med ha en. Får köpa den imorgon. Får man samma xp förresten?

• milla   1982
    Missimo84 skrev 2009-08-20 21:09:25 följande:
    Nice, då vill jag med ha en. Får köpa den imorgon. Får man samma xp förresten?
    japp det får man o tror det kostar lika mkt oxå...

Men FV funkar inte för mig nu, så det får bli tack o god natt, tur att man inte hade nån skörd som skulle vara klar nu.
  • Missimo84
    milla 1982 skrev 2009-08-20 21:16:54 följande:
    japp det får man o tror det kostar lika mkt oxå...Men FV funkar inte för mig nu, så det får bli tack o god natt, tur att man inte hade nån skörd som skulle vara klar nu.
    Va glad du, sitter och väntar ut mina blåbär... Vet inte riktigt när de blir klara längre och måste skörda dem så jag får min ribbon.
  • vita stenen

Va trist det är när det inte går att komma in på FV. Skulle ju sätta en massa ris ikväll. Hm, ett tag till är jag väl vaken hoppas verkligen att det funkar snart.

• Tant Groda
    Missimo84 skrev 2009-08-20 21:04:00 följande:
    KAn man inte skörda snabbare? Då kommer det säkert en skördetröska också som kommer kosta 50  000 kr...
    Man kan ju alltid hoppas, på FT så kan man snabb plöja, men inte snabb skörda, deremot kan man hyra folk som skördar åt en och det tjänar man massa pengar på
  • Lortdocka
    Thessia skrev 2009-08-20 21:48:29 följande:
    är det bara jag som inte kommer in på farmville???
    Jag fick hålla på å försöka i typ en timme... Det stannade vid laddningen... Urtråkigt...

Äntligen inne men nu laggar det som tusan. Är det fler än jag som har det problemet eller är det min dator?
    . : Imorgon är en dag med nya möjligheter : .
  • Thessia
    Lortdocka skrev 2009-08-20 22:08:02 följande:
    Jag fick hålla på å försöka i typ en timme... Det stannade vid laddningen... Urtråkigt...Äntligen inne men nu laggar det som tusan. Är det fler än jag som har det problemet eller är det min dator?
    det är exakt där det stannar vid laddningen, håller på att uppdatera hela tiden och jag har en stor skörd som är klar nu, vill ju inte att den vissnar för att spelet krånglar, det är ju inte mitt fel
    (¯`°?.¸♥ Elias 2oo7o628 ♥¸.?°´¯) (¯`°?.¸♥ Rasmus Bf 2oo911o6 ♥¸.?°´¯)★www.thessia.blogg.se
Svar på tråden FarmWille - FB