• Svar på tråden FarmWille - FB
  • Lortdocka
    vita stenen skrev 2009-08-19 23:42:15 följande:
    Ja alltså jag är inne i spelet och går till "bjud in vänner" där finns ju mina fb vänner och lite längre ner på sidan står det "bjud in genom e-post" där har jag skrivit i mejladresserna som står här i tråden och skickat iväg.
    aha... då vet jag inte alls... antagligen får de personerna ett mail istället för ett meddelande på facebook...

jag skrev in mailadressen i sökrutan och la till dem som vänner först... då får de ett meddelande på fb som de bara accepterar/ignorerar. och sen valde jag att lägga till dem som grannar.
    . : Imorgon är en dag med nya möjligheter : .
  • Danitra
    vita stenen skrev 2009-08-19 23:42:15 följande:
    Ja alltså jag är inne i spelet och går till "bjud in vänner" där finns ju mina fb vänner och lite längre ner på sidan står det "bjud in genom e-post" där har jag skrivit i mejladresserna som står här i tråden och skickat iväg.
    Du måste adda dom som vänner på fejjan först.
  • vita stenen
    kitiara skrev 2009-08-20 08:27:03 följande:
    Jag behöver en vän till för att få nästa ribbon, adda mig gärnakitiara@telia.com
    Har skickat till dig, får se om det blir rätt denna gång då.
  • vita stenen
    Danitrass skrev 2009-08-20 00:21:46 följande:
    Du måste adda dom som vänner på fejjan först.
    Ok, testar så ist då :)
  • L2K

Hej!
    Är det nån här som vet varför gåvor man har accepterat bara kan försvinna?

Jag accepterade två stycken men har dom inte i vare sig gift-boxen eller på farmen!!! {#lang_emotions_yell}

Linda, mamma till Sebastian -02, Oskar -04 och Emilia -07
  • vita stenen

Har addat ett flertal härifrån nu som först vänner och sen som grannar. Men dom syns ändå inte som grannar på farmville!? Varför? Det gör ju att jag inte kan besöka deras farmar och får lite svårare att skicka gåvor.

• kitiara

vita stenen skrev 2009-08-20 10:47:24 följande:

Har addat ett flertal härifrån nu som först vänner och sen som grannar. Men dom syns ändå inte som grannar på farmville!? Varför? Det gör ju att jag inte kan besöka deras farmar och får lite svårare att skicka gåvor.
    Om du går in i fliken my neighbours så finns de där även om de inte syns i listan på farmsidan ännu. Tror jag :)
  • DeniZeus
    L2K skrev 2009-08-20 10:31:55 följande:
    Hej! Är det nån här som vet varför gåvor man har accepterat bara kan försvinna? Jag accepterade två stycken men har dom inte i vare sig gift-boxen eller på farmen!!!
    Det står längre bak i tråden :) Man kan bara ta emot en gåva per dag per person. dessa personer har säkert skickat flera gåvor. Därför försvinner dem. 
Svar på tråden FarmWille - FB