• Svar på tråden FarmWille - FB
  • JoJo02

Hej, vilken kul tråd. Är också en farmville addict. Har inte läst igenom alla inlägg men har skickat lite inviter. Själv sköter jag både min och maken farm (han är inte road)
    Jag är inne dagligen och skickar saker. vill ni ha fler hjälpsamma grannar så lägg till oss.
    jj1406@hotmail.com
    ace6664@hotmail.com

• JoJo02

Tant Groda skrev 2009-08-21 21:24:24 följande:

Vad menas med pet på djuren?
    Pet betyder klappa
  • vita stenen
    JoJo02 skrev 2009-08-22 18:19:49 följande:
    Hej, vilken kul tråd. Är också en farmville addict. Har inte läst igenom alla inlägg men har skickat lite inviter. Själv sköter jag både min och maken farm (han är inte road)Jag är inne dagligen och skickar saker. vill ni ha fler hjälpsamma grannar så lägg till oss.jj1406@hotmail.comace6664@hotmail.com
    Har addat er nu.
  • Ekrlsn
    Hej, vilken kul tråd. Är också en farmville addict. Har inte läst igenom alla inlägg men har skickat lite inviter. Själv sköter jag både min och maken farm (han är inte road) Jag är inne dagligen och skickar saker. vill ni ha fler hjälpsamma grannar så lägg till oss. jj1406@hotmail.com ace6664@hotmail.com
    addade :)
  • zasata
    luzorsus skrev 2009-08-22 17:40:49 följande:
    man borde kunna skörda fortare oxå....kanske kommer en skördetröska sen Jag odlar superberries för fulla muggar idag Vill få 50 000 så jag kan utöka farmen igen. Jag skulle oxå vilja ha en get skicakd till mig, har ingen än
    ja jag med

om ni vill får ni gärna bli mina grannar med.. hur gör man då?
  • Annisven
    Hej, vilken kul tråd. Är också en farmville addict. Har inte läst igenom alla inlägg men har skickat lite inviter. Själv sköter jag både min och maken farm (han är inte road) Jag är inne dagligen och skickar saker. vill ni ha fler hjälpsamma grannar så lägg till oss. jj1406@hotmail.com ace6664@hotmail.com
    addade :)
  • vita stenen
    Hallonsnören skrev 2009-08-22 20:06:04 följande:
    Kommer ni in på spelet?
    Nä jag kommer inte in
  • Myrongen

Nån har säkert postat denna länk redan men kolla in:

www.fmylife.com/intimacy/4679232

Jag-FarmvilleÄNKA- som tyckte min karl var patetisk när han deppade över sina vissnade hallonbuskar. Han dumpa mig inte så iallafall ha ha.

Farmville. Vilken jävla skit ;)

Svar på tråden FarmWille - FB