• Mysgos

Mirakeltråden - del 9

Mirakeltråden - del 9

Dags igen för en ny tråd!
    Tiden bara springe iväg och så gör även sommaren.
    Men ännu kan vi njuta lite till av varma sommardagar och härliga bad med våra sköna 2 åringar!
    Och denna tråd kommer även räcka in till hösten, så vi får väl se hur många trotsiga 2 åringar vi har då i tråden.

Här är listtråden där vi skriver in vad våra 2 åringar väger, men även vad ny tillskotten väger!
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m44774246.html
  • Svar på tråden Mirakeltråden - del 9
  • Horribly

Eskil har fått feber efter EN DAG på dagis. Han fick ju lov att vara där då jag behövde "skola in" Ture igen igår och idag. Gah!!!

• Mysgos

Men Horrbly, kan han ha smittats så fort av någon ifrån dagis så det kommer redan idag? Kan det inte varit någon ni träffade på innan dess´likaväl?

♥ (¯`°?.¸ ♥Mamma till Viktor - våran lilla segrare!!♥¸.?°´¯) ♥
  • JsN
    Horribly skrev 2009-08-18 14:14:25 följande:
    Eskil har fått feber efter EN DAG på dagis. Han fick ju lov att vara där då jag behövde "skola in" Ture igen igår och idag. Gah!!!
    Sjuka har sällan så kort inkubationstid så han kan ha åkt på det var och när som helst. Hoppas han bara är lite sjuk och att det är snabbt övergående!
  • Singha01

Fast virussmitta har en inkubationstid på 1-3 dagar.

Jonathan & Samuel två verkliga mirakel.
  • Mysgos

Är på jobbet och har det riktig roligt eftersom vi fick en sommarpresent av våra kunder idag. Det var en "dart" tavla med tennisbollar som ska kastas på prickar där de fastnar. Darttavlan är en ryggsäck och innehåller en "simring" som man blåser upp så tavlan blir stadig, sen hänger man den på väggen och kastar.
    Den är väl mest tänkt till att ge våra små barn antar jag, men min långa chef tyckte den var hemskt rolig och har stått o kastat och slagit rekord hela eftermiddagen!
    *fniss*
    Kul att se dem leka lite också!!

• Mysgos

Godmorgon!
    Först inne på tråden idag ser jag.
    Här är det dimmigt som attan idag, hittade knappt till jobbet.
    Viktor var glad idag när han gick till dagis, han hade med sig ett stoooort paket med glass som han ska bjuda sina kompisar på idag. Gissa om han var stolt!

• Singha01

Vi ska också gå till dagis snart .

Mysgos....hösten är i antågande. Här var det endast 8 grader när vi vaknade *trist*

Jonathan & Samuel två verkliga mirakel.
  • Postis
    Mysgos skrev 2009-08-18 15:01:35 följande:
    Är på jobbet och har det riktig roligt eftersom vi fick en sommarpresent av våra kunder idag. Det var en "dart" tavla med tennisbollar som ska kastas på prickar där de fastnar. Darttavlan är en ryggsäck och innehåller en "simring" som man blåser upp så tavlan blir stadig, sen hänger man den på väggen och kastar.Den är väl mest tänkt till att ge våra små barn antar jag, men min långa chef tyckte den var hemskt rolig och har stått o kastat och slagit rekord hela eftermiddagen!*fniss*Kul att se dem leka lite också!!

Är trött. Lille V sov först drygt 4 timmar inatt, det gillade vi, men sedan har han bökat och varit orolig nästan hela morgonen. Gäsp! Nu är han på G att vakna igen, börjar även bli dags att ta upp storebror.
  • JsN
    Singha01 skrev 2009-08-19 08:30:05 följande:
    hösten är i antågande.
    Prata inte om höst! Pytte är en sommarbebis och hen har inte fyllt år ännu!
  • Mysgos
    Singah: ja, det är ju så höstlikt ute så det är löjligt. Inte ens svettig blir man ju när solen skiner!! *suck*

Postis: Usch, jag har lyckats förtränga hur himla trött man var när man hade en sån liten skruttis. Det är då jag kommer ihåg varför jag bestämde mig för att bara ha 2 barn!
Svar på tråden Mirakeltråden - del 9