Mirakeltråden - del 9
Mirakeltråden - del 9
Mirakeltråden - del 9
Eskil har fått feber efter EN DAG på dagis. Han fick ju lov att vara där då jag behövde "skola in" Ture igen igår och idag. Gah!!!
Men Horrbly, kan han ha smittats så fort av någon ifrån dagis så det kommer redan idag? Kan det inte varit någon ni träffade på innan dess´likaväl?
Fast virussmitta har en inkubationstid på 1-3 dagar.
Är på jobbet och har det riktig roligt eftersom vi fick en sommarpresent av våra kunder idag. Det var en "dart" tavla med tennisbollar som ska kastas på prickar där de fastnar. Darttavlan är en ryggsäck och innehåller en "simring" som man blåser upp så tavlan blir stadig, sen hänger man den på väggen och kastar.
Den är väl mest tänkt till att ge våra små barn antar jag, men min långa chef tyckte den var hemskt rolig och har stått o kastat och slagit rekord hela eftermiddagen!
*fniss*
Kul att se dem leka lite också!!
Godmorgon!
Först inne på tråden idag ser jag.
Här är det dimmigt som attan idag, hittade knappt till jobbet.
Viktor var glad idag när han gick till dagis, han hade med sig ett stoooort paket med glass som han ska bjuda sina kompisar på idag. Gissa om han var stolt! ![]()
Vi ska också gå till dagis snart
.
Mysgos....hösten är i antågande. Här var det endast 8 grader när vi vaknade *trist*