Delar ni täcke?
Ja precis som frågan då, delar du och din partner täcke el har ni varsitt? :)
Ja precis som frågan då, delar du och din partner täcke el har ni varsitt? :)
Ja, vi delar på ett stort täcke, i vår 140-säng.
De få gånger vi sover borta tillsammans delar vi på ett vanligt täcke utan större bekymmer. Vi gillar att sova nära. ;)
Nej, det skulle aldrig gå! Vi har varsitt. Har delat täcke när vi sovit på hotell några gånger, slutade alltid med en vild dragkamp mitt i natten. Sånt kan jag leva/sova utan
Varsitt. Vi hade ett stort de första åren men det var så svårt att hitta snygga nya lakan till det stora täcket så jag gav upp. Dessutom sover vi bättre så här.
Varsitt...jag är en täckes tjuv
Vi ligger bara å slåss, har dragkamp genom nätterna att vi nu har varsitt täcke i dubbelsängen... alltid är det något eller så ligger vi och knuffas då den ene snarkar...i dagsläget är det jag som är mest irriterande då jag snarkar sjuukt högt att jag tom själv vaknar och reagerar på det... är man högravid så är man... Gubben får sova i annan säng om det inte passar, det är ju jag som bär hans son, och hade han haft 14 kilo på magen så nog 17 hade han snarkat värre än mig då...
Nä glöm det! I början gjorde vi det men då hade vi sån liten säng. Jag sover helst med en liten snutt av täcket mellan knäna o min man sover inlindad i duntäcke även under högsommarvärme så no way jag ligger under det täcket
Har ett fluffigt och härligt jättetäcke som vi delar på, helt underbart! Vi skaffade det då vi bytte från 90säng till 160säng och jag kan säga att täcket var det bästa med bytet! Dessutom blir det riktigt snyggt och enkelt då man ska bädda. Man breder bara ut det över sängen så ser det ut hur snyggt ut som helst!
Jo, me + sambo + beb + två kattskräp under ett täcke. Trångt och jobbigt men mysigt. Vi har en filt nere vid fotändan om någon skulle få täcketjuvsryck under natten. Vi har ett tjockare för vintern och ett tunt för sommartid.
Men fan i helvetesjävlaskit vad jag hatar påslakanpåsättningen!
Jag måste ha ett eget täcke...karln är för stor :D
2 meter lång...100 kg...hockey spelare :)