• Chigitita

Delar ni täcke?

Ja precis som frågan då, delar du och din partner täcke el har ni varsitt? :)

• Svar på tråden Delar ni täcke?
  • Indillia

Delar. Ibland har vi ett extra så det blir mer att slåss om.

• Kristin24

vi har varsitt, men han sover inte i sängen så ofta, han somnar gott till tvn...så jag och lillpojken sover i dubbelsängen.

• pluppfamiljen

Varsitt det är synd om den personen som ligger under mitt eftersom jag är en sådan elak människa av naturen.Sist någon försökte satte jag mig upp och skrek: GE HIT MITT TÄCKE INNAN JAG BITER AV DIG HALSEN DITT FÖRBANNADE ÄCKEL OCH RÖR DU I MIG EN GÅNG TILL... Sen somnar jag om.

5 barns mamma
  • sherlock

Vi har ett king size täcke. Har alltid delat, skulle aldrig falla mig in att inte dela.

Två täcken måste vara ett svenskt påfund, har aldrig sett fler än ett täcke på en britisk säng?

• sakoline

Vi delar på ett stort, supermysigt, förutom när jag knölat in mig i det och sedan snurrar åt sidan så att allt täcke följer med... då blir det kallt för gubben :)

• jessiik
    pluppfamiljen skrev 2009-08-17 11:38:41 följande:
    Varsitt det är synd om den personen som ligger under mitt eftersom jag är en sådan elak människa av naturen.Sist någon försökte satte jag mig upp och skrek: GE HIT MITT TÄCKE INNAN JAG BITER AV DIG HALSEN DITT FÖRBANNADE ÄCKEL OCH RÖR DU I MIG EN GÅNG TILL... Sen somnar jag om.
    fniss :)
  • Hallonblomman

Varsitt täcke, då jag är mer frusen än han så vill jag ha ett tjockt täcke medans han vill ha ett tunnare...

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ BF 090904 ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Mimmi P

Vi har varsitt, i början tyckte jag det var tråkigt men nu (efter typ 12 år) måste jag få säga att jag också föredrar eget täcke. Innan vi fick barn brukade vi iofs mysa under samma täcke först till vi nästan somnat, sen kröp en av oss ut och tog sitt eget. Numera ligger vår son nästan alltid mellan oss så då är det svårare :).

• Indillia
    pluppfamiljen skrev 2009-08-17 11:38:41 följande:
Svar på tråden Delar ni täcke?