Delar ni täcke?
Ja precis som frågan då, delar du och din partner täcke el har ni varsitt? :)
Ja precis som frågan då, delar du och din partner täcke el har ni varsitt? :)
Nej, nej, nej! Har aldrig kunnat dela täcke med någon. Jag är så himla varm av mig och behöver kunna slänga täcket på golvet om det blir för svettigt.
Ne fy bubblan och vakna om nätterna med en svettig karl ihopklistrad vid sidan :D
Varsitt, vi skulle slå ihjäl varandra annars. Ändå snor vi täcket från varandra på nätterna. Jag petar av mej mitt och sen tar jag Peters, eller tvärtom.
När han är borta (ofta, mycket) så lägger jag mitt eget mellan knäna och drar hans täcke över mej. UNDERBART!
Nej gud nej!! Jag har mitt och han har sitt =)
Det är så skönt..att lägga täcke mellan knäna. Kudde är ännu bättre :D
Jag och min man delar tacke (stort). Kan inte tanka mej nat annat, vi ligger alltid uppkrypna och tittar pa dvd innan vi somnar. Skulle vara storigt att behova ratta till tacken hela tiden. Ibland sparkar han av tacket nar han blir varm och anklagar mej for att stjala det.
vi delar också täcke i vanliga fall.. Nu delar vi inte ens säng då jag inte kan ta mig upp på övervåningen utan, tyvärr, bor i vardagsrummet. Men visst är stort täcke jättemysigt-framförallt med en kudde mellan benen!! =) har inga problem även om mannen är en täckestjyv av rang.
Vi har dubbeltäcke :)
vi delar!
Ett täcke - supermysigt.
Klart att man delar täcke! Man får ju mer täcke per person än om man hade haft var sitt täcke. Och så är det mycket mysigare, för man kan ju spoona under samma täcke hur lätt som helst. Eller bara räcka över handen till den andre och ändå vara under täcket.
Skulle inte kunna tänka mig att INTE dela! Vi sover så gott så under vårt stora dubbelsängstäcke :). Sambon är sjöblöt av svett vissa nätter men han får ligga på sin sida då så drabbas inte jag av det ;)