• Chigitita

Delar ni täcke?

Ja precis som frågan då, delar du och din partner täcke el har ni varsitt? :)

• Svar på tråden Delar ni täcke?
  • camas

vi har varsitt men sover ofta under ett av dem :)

• Thaleya
    Lillan7704 skrev 2009-08-16 02:16:11 följande:
    Var bor du....? Vi har precis slängt ut dubbelsängen vi hade i gästrummet i garaget!
    Haha i Jämtland. Problemet är väl mer utrymmet att få in en stor säng, ryms gör den men det blir inte så mycket golvutrymme kvar då :P Det får bli en större säng när vi flyttat, tills dess får vi trängas och bufflas om natten.
  • Cornellia

Vi har ett dubbeltäcke, superskönt. Dock har vi bara 140 cm säng, helt perfekt, lagom stor.

• trötter22

vi har ett dubbeltäcke på vintern men det slutar oftast med att jag lyckats tagit allt täcke och han får gå efter ett till på sommaren har vi enkla eller inget alls

• rasajj

Varsitt tacke. Fran ungefar forsta veckan sa valde vi varsitt. funkar itne annars. Vi myser nara varann tills det ar dags att sova, och da rullar vi at varsitt hall.

Har kingsize sang, vet inte vad det jamfors med i Svenska matt.

Science and religion are not at odds. Science is just to young to understand.
  • MrsDeepblue

Vi har varsitt täcke i dubbelsäng (180 cm bred). Vi blir så varma om vi sover tätt ihop och vi gillar utrymme båda två.

• Silverkatten06

Varsitt, skulle bli tokig annars. Jag måste ha lite space för att kunna sova. Gosar gärna när vi går till sängs, men när jag väl ska sova vill jag inte ligga så tätt...

• Majsan70

Varsitt täcke i vår 160 säng. Jag vill kunna korva täcket mellan bena eller snurra in mig i det om jag fryser. Maken likaså samt att vår dotter gärna ligger hos oss o vill kunna knycka täcke med.

• SCSI

jag kan inte sova om jag inte får linda täcket omkring mig alldeles på "rätt" sätt så jag kräver eget täcke. sambon vill helst dela. Jag brukar ligga under hans täcke en stund innan jag somnar och sen rullar jag in mig i mitt eget.
    Vaknar jag frampå småtimmarna och fryser händer det att jag smyger mig in under hans täcke igen. =)

• felicityporter

Nej, vi delar inte. Det skulle aldrig funka, jag vill ligga inbäddad som en burrito med täcket om mig och det hade inte funkat om vi delat täcke.

Svar på tråden Delar ni täcke?