• Chigitita

Delar ni täcke?

Ja precis som frågan då, delar du och din partner täcke el har ni varsitt? :)

• Svar på tråden Delar ni täcke?
  • trebarsmamma

vi har ett varsitt, jag tucker att det är så skönt att ha mitt täcke för mig själv,s en har vi ju också barnen i mitten de flesta nätter, så då måste man ha två täcken.

• Joujou89

Varsitt, eftersom att jag är en täcktjuv

• Bill och Bull
    trebarsmamma skrev 2009-08-17 12:05:04 följande:
    vi har ett varsitt, jag tucker att det är så skönt att ha mitt täcke för mig själv,s en har vi ju också barnen i mitten de flesta nätter, så då måste man ha två täcken.
    Varför måste man det om man har barn i mitten? Bara nyfiken!
    Vi delar på ett stort täcke och har ofta barn i mitten och det fungerar jättebra!
  • linjes

Vi delar,kan vara bra ibland när maken är en levande kamin och jag fryser

• Anna Sui

Nej fy sjutton jag gillar det inte alls, dessutom tycker maken inte om det eftersom han blir utan, då jag gärna roffar åt mig hela i sömnen. Vill liksom tråckla in täcket mellan benen och framför mig och inte ligga vänd åt hans håll. Ha ha.

• Lottalainen

Vi delar och har alltid gjort det...Skulle inte kunna tänka mej att ha varsitt....
    fast ibland är det bara jag som har täcke då jag snurrat in mej i hela men då får han dra lite så får ha oxå lite..=)

• Verkligen

Nej fy, vi har varsitt. Jag klarar inte av nån annans kroppsvärme när jag ska sova.

♥ BF 18 November 2009 ♥
  • Polly S

delar. fast jag har en extrafilt också eftersom jag är frusen av mig och Maken varm.

Svar på tråden Delar ni täcke?