• Aannna

Västervik

Här kommer den nya tråden när den gamla börjar ta slut... gud vad tiden går... passar på att starta en innan den gamla tar slut är lättare att hitta då =)) Snacka på nu!!!!!

• Svar på tråden Västervik
  • MUSDOKTOR

Hur har helgen varit annars för alla då?

• Majalaja
    Musdoktor: Ja, jag har ju också snabba förlossningar bakom mig så den här gången var jag superrädd att inte hinna in i tid. Därför var det så jobbigt när jag inte fattade om det var på riktigt eller inte, så jag tog min BB-väska och satte mig själv i bilen och åkte in för en koll (så vi slapp ringa barnvakt i onödan om det nu inte skulle ha startat). Det var nog bra eftersom jag blev kvar. Allt tog fart efter att de undersökt mig (och konstaterat att det nog inte riktigt var på gång än...) Maken fick ringa in barnvakt och cykla till förlossningen och en timme efter att han kommit var lilla Edith ute

Bakar: Lycka till i morgon om det inte händer redan i natt!!
    Jag bloggar på majalaja.wordpress.com
  • MUSDOKTOR

Jag tycker det är svinjobbigt att inte veta.. rätt som det är så kanske man ligger ute i hallen med rumpan i vädret och föder.De skulle ju inte va så vidare roligt kanske..
    Men jag funderar på att ringa antingen BM eller FL i morgon om det fortfarande är som det är just nu..
    Alltid skönt att veta vad som händer och sker eller har hänt..

Man tycker ju att man borde veta när det är dags efter att ha fött barn tidigare..

• Bakar

Nä nu skiter jag i det här.. värkarna kommer ca var tredje minut nu jag mår illa och vill inte va med längre.. ska ringa FL sen väcka mamma o sambon...
    inte nog med att man att man ska ha ont man ska spy oxå!!!
    värkarna håller på ca i tre minuter!

• MUSDOKTOR

Jag undrar jag om Bakar ligger och myser bebis jag

• ewis1
    MUSDOKTOR skrev 2009-09-07 08:02:27 följande:
    Jag undrar jag om Bakar ligger och myser bebis jag
    Ja det undrar jag också :)
  • Malle85

Ja, det är himla spännande, hoppas det har gått bra för henne.

• MUSDOKTOR

Hon visste inte könet på bebisen va?

• MUSDOKTOR

Vem vet hon kanske får sällskap där inne

Har sen 4 i morse haft förvärkar/värkar (?) med allt från 3 minuters till 20 minuters mellanrum..
    Tog en alvedon vid 7 i morse för att se om det släppte, men än har inget ändrats..
    Fortfarande 3-20 minuters mellanrum..

Så nu sitter jag här och funderar på om man ska ring in och höra med dem på förlossningen eller om man ska avvakta lite till...

• Malle85

Ta en varm dusch, det kan vara skönt.

Svar på tråden Västervik