Västervik
Här kommer den nya tråden när den gamla börjar ta slut... gud vad tiden går... passar på att starta en innan den gamla tar slut är lättare att hitta då =)) Snacka på nu!!!!!
Här kommer den nya tråden när den gamla börjar ta slut... gud vad tiden går... passar på att starta en innan den gamla tar slut är lättare att hitta då =)) Snacka på nu!!!!!
Bakar: Vad spännande! Lycka till med allt och hoppas ni alldeles snart får gosa bebis!
Bakar!!
vad spännande.. Sitter själv här hemma med värkar som har vart hela helgen.
Men inget vatten...
Vem vet vi kanske ligger och trycker ihop
Hoppas att allt kommer gå bra och LYCKA TILL!!!!
Lycka till bakar!
JO ja ska åka in i tid.. Har erfarenheter av snabba förlossningar så lika bra att vara ute i god tid
Tack så mycket =)
Går här med min tens ska ge mig ut till willys nu och handla vindruvor så sugen på det hehe :P
Vi får gå sakta men säkert det e ju bra att röra på sig.. Har lyckats sova i 1½timme så nu känner jag mig som en ny människa.. även om värkarna väckte mig till o från..
Musdoktorn du kan ju sätta igång din bebis så jag har någon att prata med på förlossningen hehehe :P
BAKAR! Hur går det för dig???
attans då.. men jag har ju inte åkt in igen än så välkommen imorgon halv 9 när jag ska va där hehe :P
Haha ja då har ja ju ett par timmar på mig
Vi får väll se hur denna natt kommer bli.. Har SM, ilar och sticker utav bara tusan just nu.. >Sm (förvärkar) kommer med ca 10-15 min mellanrum...
Men eftersom jag brukar ha otur med saker och ting så är det säkert falskt alarm..