• Aannna

Västervik

Här kommer den nya tråden när den gamla börjar ta slut... gud vad tiden går... passar på att starta en innan den gamla tar slut är lättare att hitta då =)) Snacka på nu!!!!!

• Svar på tråden Västervik
  • MUSDOKTOR

okej.. då har jag lite mer skinn på näsan om vad man pratar om då
    Hoppas du ej tog illa upp när jag frågade..

• Bakar

hehe nej då =) det krävs lite mer än det för att jag ska ta åt mig av saker och ting =p Sen e det ju bättre att fråga om man inte vet saker och ting för tänk så fel det kan bli i onödan annars... Hur går det med magen växer den som den ska eller? Vem hade du som bm? Nä nu ska jag se vidare på csi ha det gott alla där ute och vad hände med att ni skulle skriva mer här ser ju bara mina inlägg hela tiden hehe

• MUSDOKTOR

Har eva i gamleby
    jo magen växer som bare den..
    Har börjat räkna ner dagarna nu, är sååå trött på detta.. men det får man inte sägahar ja hört..
    just de ja, csi, de missar ja, attans att ja inte har kopplat in tv:n efter ommöbleringen idag då

• Bakar

Klart man får säga att man e trött på det här... Det har jag sagt sen januari!!
    Jag är så trött på att alla förväntar sig att man ska må bra som gravid och att allt ska va en dans på rosor... Jag har aldrig varit så negativ, klagat eller kännt mig så värdelös som jag har gjort sen jag blev gravid.. Men jag skäms inte för det..
    Det är så synd att så många skäms över hur dom mår bara för att samhället har en viss syn på det här med att va gravid! Visst finns det stunder då jag älskar att va gravid..  men stunderna har varit många många fler åt andra hållet!!!

Jag räknar oxå ner nu... 13 dagar kvar till BF ska bli underbart den dagen jag får träffa våran lilla groda =)

Blev ommöbleringen bra då??

• MUSDOKTOR

Lite lustigt, jag tycker man får gnälla oavsett om man är gravid eller inte,.. men när jag häromdagen sa att jag var trött på detta nu så fick ja en total utskällning från en person som ansåg att jag inte har ngn rätt att gnälla då det finns folk som har det värre.. Blev väääldigt chockad... :-O

Nja vå får väll se va sambon säger när han kommer hem... han får väll en chock stackarn.. hehe men chocken va npg värre fära helgen han kom hem mitt i natten och märkte att ja bytt vårat sovrum med sonen...

• Bakar

Då hade jag nog bett den personen dra dit pepparn växer.. Klart att det finns hemskare saker men alla upplever vi ju saker och ting olika!! Bara för att det finns hemskare saker så betyder det inte att det jag tycker är jobbigt slutar för det..
    Jag har en kompis som försökt bli gravid i över 2år nu och självklart klagar jag ju inte på samma sätt för henne men hon har allt fått höra vad jag tycker om det här.. vilket jag vet att hon inte har problem med eftersom hon är min vän och ställer alltid upp för mig precis som jag alltid lyssnar och ställer upp på vad hon har att säga..

Jag hade velat se din sambos min när han kom hem och ska gå och lägga sig i erat sovrum så e det helt anorlunda och eran säng syns inte till utan bara en sovande kille i sin egna säng :P snacka om att bli chokad först hehe
    Men jag förstår itne vart du får orken ifrån.. jag fuskstädar och tycker det är jobbigt nog!!! att plocka ur eller i diskmaskinen tycker jag e jobbigt nog hehe :P

Jahopp fredag idag och vet itne vad jag ska hitta på för fem öre..
    Kanske ska sikta in sig på att handla eller gå och träna en liten stund eller nått annat trevligt...

• MUSDOKTOR

Vet int heller vart jag får orken ifrån.. men jag kan inte bara sitta stilla. då får jag panuk.. har så mycket jag vill få klart här innan liten kommer..

• Bakar

Duktig du är i alla fall =)

Idag blir det att åka och fylla upp frys o kylen med lite mat.. rätt tomt där inne just nu!! Sen får man ju passa på när någon med bil är i stan så man kan handla ordentligt =)
    Så nu kommer min älsklins pappa in strax så bäst man gör sig redo så man kan spendera lite pengar som vanligt :P

• Majalaja
    Bakar och Musdoktor: Gud, vad flitiga ni är! I slutet av min graviditet klarade jag inte ens av att böja mig ner för att plocka upp saker från golvet Gud vad avlägset det känns nu trots att det inte är så längesen. Lillskruttan blir fem veckor i dag!!
    Jag bloggar på majalaja.wordpress.com
  • Pumsig

måste bara höra om det är någon som tänker gå på öppna förskolan i törsfall??? vore kul å veta om det är någn mer som ska:)

Svar på tråden Västervik