• Aannna

Västervik

Här kommer den nya tråden när den gamla börjar ta slut... gud vad tiden går... passar på att starta en innan den gamla tar slut är lättare att hitta då =)) Snacka på nu!!!!!

• Svar på tråden Västervik
  • Bakar

tror inte det är något som kommer träda i kraft... Kan inte läsa artikeln nu för e inne på mobilen MEN det e så många kvinnor som vill använda tens vid förlossning så det kan ju inte va möjligt att man ska betala för det... Men jag tycker synd om hans fru om han säger att vi har valt att bli gravida o typ får stå vårt kast! Oftast är man 2 om beslutet och för det andra ifall nu män skulle föda barn skulle graviditet va en sjukdom för länge sen! Blä vad jag hatar att aldrig kunna sova som jag till en hej nått... Ska det va så mycket begärt eller?

• Bakar

hahah oj vad fint man skriver när man inte ser sista raden på mobilen det skulle stå en hel natt :P

jag kunde inte läsa artikeln nu heller.. kom inte in på sidan!!

vad hittar ni alla på för roligt idag då?

• ShootingStar

Hej alla Västervikare!!
    Nu är jag tillbaka och återigen hyfsat aktiv på fl. Var väl kanske nåt år sen jag skrev här sist så är väl på tiden att jag gör ett återbesök. He he. Har hänt en hel del på fl ser jag, så ska ta o uppdatera min presentation lite grann. Men det tar jag ikväll, nu ska jag ut och ta vara på den korta stunden av sommaren som finns kvar. Det blir lekparken med barnen, sambon och vovven!

Over and out!

• Bakar

Fy fasiken vad trött jag har varit nu 2dagar på raken orkar knappt med mig själv..
    Men idag har jag i alla försökt städa och tvätta lite! känns som jag bor i en knarkar kvart eller nått.. sååå trött på allt... skulle ha dammat men det fick räcka med att damsuga och torka golven och plocka undan det värsta..
    Imorgon kommer ju en kompis och henns dotter över på besök så man vill ju inte att det ska se hemskt ut heller! Hade tänkt baka lite men det får vara kanske har mer energi till det imorgon fm annars ligger ju inte netto långt bort tack och lov :P

BB väskan är nästan helt packad nu det känns rätt skönt att ha det klart bara köpa med lite läsk och godis sen e det klappat och klart =)

nej nu får jag inte sitta längre måste fixa i ordning det sista innan man kan slänga sig i badet så man slipper dom här fina samandragningarna när man har hållt igång en hel dag..

Vad hittar ni andra på för trevligt då?

• väduren82

Bakar: slit inte ut dig bara nu innan förlossningen, tro mig, du behöver alla krafter till det ;)
    Jag slappar vid datorn!

• Bakar

Väduren82: som sagt dom två sista dagarna har jag vilat och sovit mer än vad jag har gjort på 3månader tror jag..i vanliga fall sover jag ca 4timmar/dygn dom här 2 dagarna har jag säkert sovit 7timmar helt jäkla underbart!!!

Nu blir det att krypa ner i sängen och se på film med sambon.. ska bli helt underbart mysigt =)

• Bakar

Nu e sambon på väg till Ystad så jag hoppas inte våran lilla groda vill titta ut idag =p Själv har man lagt sig i sängen igen och tänkte lyssna lite på enya och koppla av.. Kanske sova en stund till.. Ska ha en kompis och hennes underbara dotter här på besök lite senare så energin lär väl gå åt till det... Funderar även på att gå och träna lite idag med men får se vart orken tar vägen =) ha en bra dag nu kram o hej

• Miss Cee

Jobbar min sista dag imorgon, och vi packar flyttlådor för fullt.
    På måndag kör flyttlasset och sedan blir jag Västerviksbo jag också :)

Svar på tråden Västervik