Västervik
Här kommer den nya tråden när den gamla börjar ta slut... gud vad tiden går... passar på att starta en innan den gamla tar slut är lättare att hitta då =)) Snacka på nu!!!!!
Här kommer den nya tråden när den gamla börjar ta slut... gud vad tiden går... passar på att starta en innan den gamla tar slut är lättare att hitta då =)) Snacka på nu!!!!!
Majalaja
Ja tiden går verklgen fort, för fort ibland..
Majalaja: jag tycker inte jag styr med så mycke..
Mycke fusk städande men imorgon måste jag städa garderoben så jag hittar pumpen till min pilatesboll..
idag när vi va runt och handlade överallt kom jag på den hårda vägen att jag glömde ta på mitt bälte för foglossningen så nu har jag både badat oc legat i sängen med vetekudden och tyckt synd om mig själv.. kommer nog bli att ligga i sängen resten av kvällen oxå kan knappt gå utan att det gör ont.. sambon har lovat rygg o fotmassage idag och varma mackor på det så det ska bli skönt att bli bortskämd lite =)
Jag e mer flitig att skriva här :P Mina vänner på facebook blir galna på mig för alla frågar om jag aldrig sover för min status uppdateras dag som natt och hela tiden :P
Hej hopp!
Hur ska ni göra / gör ni med babyskydd?
Hyr ni eller har ni köpt?
Såg att man kunde hyra från ett ställe som heter.. Janne ngt.. Hmmm.. för en 400:- ....
när linus föddes hyrade vi från janne banan. tycker det är smidigt och billigt då man inte använder den första stolen så länge! så jag kan rekmendera det.
Men de e bara te att gå in te dem så fixar dem de på plats??
ja man går in å så fixar dom ett papper som man får skriva på ch så får man stolen på samma gång!! jätte smidigt.
Okej va bra
har hyrt stol tidigare men då fick man vänta i upp till 2 veckor innan man fick hämta ut den...
kej ja det låter ju tråkigt om man måste vänta så länge. en sak till som är bra på janne banan är att om man skulle vilja ha stolen någon extra månad efter dom 6 månaderna som man hyr den så går det jätte bra ch det kstar en 100 lapp extra:)
Har också hyrt den här gången. Köpte ett billigt och enkelt skydd förra gången, men ville ha ett sådant med bas som de hyr ut på Janne Banan. Hittills funkar det bra, men jag är irriterad över att hyrtiden bara är sex månader. Ett normalstort barn kan ju lugnt sitta upp till ett år i babyskyddet, men då blir genast kostnaden en helt annan...sa faktiskt till om det när jag hyrde, och de skulle fundera på att ändra hyrtiden men har inte gjort det än...
Hello på er =)
Vattnet gick med dunder och brak i natt så har spenderat natten och halva dagen på förlossningen eftersom grodan inte va fixerad!!!
Kl 10.00 idag hade den äntligen fixerat sig men den ligger fortfarande högt upp.. så vi blev hemskickade nu vilket e skönt så man kanske kan få sova lite,, sängarna va ju inget att hurra för direkt :P
Har inget hänt till imorgon kl halv 9 blir vi igångsatta..
men värkarna kommer ca var 10min så jag hhoppas det händer nått snart!!
Men nu blir det sängen en stund =) ha det bra alla där ute