• Svar på tråden Idol-2009
  • Jossa 79

Hahahah!

ming skrev 2009-10-02 23:14:15 följande:
    Rätt åt dem om hon vinner, för att de tog med henne. Det skulle kunna vara deras straff, moahahaha! Att de MÅSTE spela in en skiva och marknadsföra den med henne!
  • ming

Jossa 79 skrev 2009-10-02 23:12:49 följande:

Japp, jag älskar schlager, men önskar inte för den delen att Camilla ska köra den stilen i höst. Och NEJ, jag tyckte inte hon gjorde så bra framträdanden, men jag tycker för den delen att hon sjunger bra.
    Varför försvarar du henne hela tiden då?
  • Snelson
    Jaja88 skrev 2009-10-02 23:02:51 följande:
    Trailer T skrev 2009-10-02 22:41:59 följande: Verkligen! Faan, Jon skulle ju ha vunnit hela idol. Han är ju grym ju!
    Jag håller med! Jag hoppas att han satsar på musiken iallafall för jag kan inte få nog av honom. Dessutom är han så het att jag smäller av!
  • ming
    Thaleya skrev 2009-10-02 23:14:37 följande:
    Tove, Erik, Karolina, Calle och Mariette. Där har vi dem. Sen är Reza, Erika, Rabih och Niklas bra. Camilla, Eddie borde åka ut. Har jag glömt någon/några?
    Niklas glömde du.
  • vaniljsemlan36
    ming skrev 2009-10-02 23:14:15 följande:
    Rätt åt dem om hon vinner, för att de tog med henne. Det skulle kunna vara deras straff, moahahaha! Att de MÅSTE spela in en skiva och marknadsföra den med henne!
    Jag tror att TV4 kommer att "fixa" så att inte det händer. Det är ingen som redovisar några röster så hur vet vi tittare hur det egentligen förhåller sig???..

Hela programidén skulle gå i graven om hon vinner....
  • Thaleya

Jossa 79 skrev 2009-10-02 23:12:49 följande:

Japp, jag älskar schlager, men önskar inte för den delen att Camilla ska köra den stilen i höst. Och NEJ, jag tyckte inte hon gjorde så bra framträdanden, men jag tycker för den delen att hon sjunger bra. Fast egentligen, den enda gången jag röstat var på CAlle när det stod mellan honom och Piotr......
    Jo men du kan väl inte allvarligt tycka att Camilla förtjänar platsen bättre än Clara tillexempel?

Då måste du nog lyssna på framträdanden igen.

Det är tråkigt när några får betydligt mer programtid än andra.
  • Tiro
    Snelson skrev 2009-10-02 23:15:50 följande:
    Jag håller med! Jag hoppas att han satsar på musiken iallafall för jag kan inte få nog av honom. Dessutom är han så het att jag smäller av!
    med cokabonnarna till glasögon??
  • Thaleya
    ming skrev 2009-10-02 23:16:21 följande:
    Niklas glömde du.
    nee det gjorde jag inte :)
  • barajosefine

Kul tråd. Jag håller stenhårt på Tove och Calle. Tove är ju förjäkla söt alltså :) Framträdandet hon gjorde igår var tokbra!

• Snelson
    Tiro skrev 2009-10-02 23:17:06 följande:
    med cokabonnarna till glasögon??
    Haha ja t.om då! Hans leende är ju helt otroligt, hela hans utstrålning och ögon är underbara :)