-
-
Svar på tråden Idol-2009
-
NI ska se att Camilla fortsätter att vara hackkyckling hos juryn för att sen blomma ut som Erik Segerstedt gjorde....
-
Jag röstar inte heller, är alldeles för snål och tänker att min röst spelar inte någon stor roll :D
tror inte att så många röstar som mig. -
:)ming skrev 2009-10-02 23:28:48 följande:DU kanske behöver såna glasögon?
har likande. 6-7 år gamla. Mina ögon förstoras typ 300 gr och jag ser sjukt rolig ut... så du förstår kanske att jag låter dem vila... -
Men sluta snåla nu, vi ska ju starta Rädda Camilla-kampanjen så att hon vinner hela Idol!
-
Jossa 79 skrev 2009-10-02 23:32:03 följande:
NI ska se att Camilla fortsätter att vara hackkyckling hos juryn för att sen blomma ut som Erik Segerstedt gjorde....kan man göra rösttransplantationer i sverige?
Undrar om hon verkligen har tid till det. -
Där protesterar till och med jag.....

ming skrev 2009-10-02 23:33:12 följande:Men sluta snåla nu, vi ska ju starta Rädda Camilla-kampanjen så att hon vinner hela Idol! -
Jossa 79 skrev 2009-10-02 23:30:53 följande:
Fast jag röstar aldrig, jag bara tycker. Och min värld går inte under om nån kommer med eller inte. Faktiskt! FAst som jag skrivit, Camillas framträdanden VAR inte bra, tycker bara hon verkar vara en energisk kul och lite naiv tjej som sjunger bra. En frisk fläkt helt enkelt. En som jag hellre ser på än exempelvis Tove och Erika, som in mina ögon är boooooooooring. *gäsp* Mrs K skrev 2009-10-02 23:28:38 följande:Jag tror inte någons värld går under i och med resultatet i idol faktiskt
Eller förresten. Jag läste i en rolig blogg förra året om några tonårstjejer som tände ljus vid ett foto av Johan Palm när han åkte ut förra säsongen så det kanske blir ett tillstånd av sorg för vissa men låt oss hoppas att det inte hör till vanligheterna
-
Haha!
Thaleya skrev 2009-10-02 23:33:56 följande:Jossa 79 skrev 2009-10-02 23:32:03 följande: kan man göra rösttransplantationer i sverige? Undrar om hon verkligen har tid till det. -
Jossa 79 skrev 2009-10-02 23:32:03 följande:
NI ska se att Camilla fortsätter att vara hackkyckling hos juryn för att sen blomma ut som Erik Segerstedt gjorde....Nja.. skulle inte satsa pengar på det
-
Du ser!
Dont even get me started on Johan Palm. Fy säger jag, med risk att bli lynchad......En binickemask med hår på med skränig röst.
Mrs K skrev 2009-10-02 23:34:29 följande:
Jossa 79 skrev 2009-10-02 23:30:53 följande: Jag tror inte någons värld går under i och med resultatet i idol faktiskt Eller förresten. Jag läste i en rolig blogg förra året om några tonårstjejer som tände ljus vid ett foto av Johan Palm när han åkte ut förra säsongen så det kanske blir ett tillstånd av sorg för vissa men låt oss hoppas att det inte hör till vanligheterna