-
-
Svar på tråden Idol-2009
-
Hehe jag har också kollat igenom alla hans bilder på Facebook. Konstigt att han inte stängt den för utomstående, han kanske gör det snartdio skrev 2009-10-03 20:20:38 följande:Hahaha, kolla in Calles nakenbilder på facebook ;) Visserligen översuddat på strategiska ställen, men ändå hahaha. Han verkar vara en rolig och mysig kille!
-
Calle Kristiansson (Kristianson??)Thaleya skrev 2009-10-03 20:23:29 följande:vad heter han? -
Jag menade inte att du vara petig eller sur, var bara tvungen att säga det heheThaleya skrev 2009-10-03 20:19:48 följande:okej ja då ber jag om ursäkt :) Bra att du säger ifrån, då är det Meter television som kan vara bovarna eller så är det juryn bara.
Man de flesta säger ju så...det är inte så lätt att veta alla gånger :-P
Jag har jobbat på Meter television, dock inte med själva produktionerna så jag vet inget om dem. Men jag tror INTE att de skulle ha något slags kontrakt på att de ska göra bra tv och vem som ska vinna osv...de kanske kan ha sagt till juryn "ta in Camilla, så blir det bra tv" men jag tror verkligen inte på att juryn har varit tvungna att göra det med risk att förlora jobbet annars.
Men som sagt, jag vet inte hur det går till, Idol är ju en ganska speciell produktion... -
Personligen har jag varit helt betuttad i Calle sedan första audition
Vet inte varför, jag bara föll för honom, hehe. -
Haha ja det kanske han borde, inte så kul att halva sverige ser hans naken och fyllebilderPoulain skrev 2009-10-03 20:24:25 följande:Hehe jag har också kollat igenom alla hans bilder på Facebook. Konstigt att han inte stängt den för utomstående, han kanske gör det snart
-
jag hittar han inte :(dio skrev 2009-10-03 20:24:50 följande:Calle Kristiansson (Kristianson??) -
Det stod på hans lilla inforuta på Tv4-Idolsidan:dio skrev 2009-10-03 20:28:05 följande:Haha ja det kanske han borde, inte så kul att halva sverige ser hans naken och fyllebilder
Klär mig helst: Inte alls.
Hehe...det märks! Han verkar ha humor i alla fall. Han måste bara bli lite bättre på att beröra och titta in i kameran...men han sjunger ju som en gud. Jag ska gå på Idol om tre veckor, hoppas verkligen han inte åkt ut då så får man spana lite på honom IRL
-
Sök på Calle Kristiansson, tryck sedan på "Visa alla personresultat" eller ngt sådant, sedan är han längst ner.Thaleya skrev 2009-10-03 20:28:21 följande:jag hittar han inte :( -
Camilla sitter ju naken med en gitarr i famnen på hennes facebook, om det nu är hennes sida och inte någon bluff sida.
-
haha nu såg jag, det var kul :)