• Svar på tråden Idol-2009
  • mrs Elliott

Jaha då var det färdigtittat för mig i år . Vilken jävla flopp . Hur FAAAAAAN kan juryn skicka vidare Camilla som wildcard?????

Så jävla puckat avskyvärt dåligt skitframträdande hon gjorde .
    Heja Tove .eller så kanske hon borde lämna det sjunkande skeppet redan nu och hoppas att hon får en karriär trots skit -Idol .

• vinterlärka

Vet inte om någon skrivit det, men själv tror jag i alla fall att juryn blev övertalade av TV4 att ta med Camilla. TV4 gör ALLT för tittarsiffror!
    Det gör väl alla kanaler, men jag tittar mest på fyran och jag märker verkligen hur fula de är. Bryr sig inte om sina medverkade för fem öre!

Så ja, jag tror helt enkelt att de ville skapa tittarsiffror efter det Camilla råkade göra kvällen innan. Tyckte verkligen synd om henne då förresten.
    Juryn ville inte ha med henne. (min gissning iaf) Varför skule de vilja det efter deras sågning? Både Andreas och Anders såg för övrigt besvärade ut när hon gick upp på scenen.

Allt är så uppgjort. Camilla sa ju själv att hon inte fick ändra låten och det visste nog juryn om. Om det nu stämmer.

Synd att inte någon annan fick hennes plats. Kanske behövdes en tjej till, men jag hade gärna sett Patrick där. Eller tjejen med lååångt, vågigt hår. Clara?

• Tant Groda

Jag är oxå förvånad över att de tog camilla, hon har ju inte fått speciellt mycket beröm av juryn, vilket både Moa och Clara har fått

• Tant Groda

Tror förövrigt att juryn kommer jobba vidare med desaa 2 tjejer, precis som det gjorde med en annan kille förra året. Han Alexander som var kock

• giftgrodan
    vinterlärka skrev 2009-10-03 11:11:36 följande:
    Vet inte om någon skrivit det, men själv tror jag i alla fall att juryn blev övertalade av TV4 att ta med Camilla. TV4 gör ALLT för tittarsiffror! Det gör väl alla kanaler, men jag tittar mest på fyran och jag märker verkligen hur fula de är.
    Det tror jag du har väldigt rätt i. Att "juryn bestämmer" är nog till mycket bara snack. Minns bara hur det var med Durna...
  • vinterlärka
    giftgrodan skrev 2009-10-03 11:42:30 följande:
    Det tror jag du har väldigt rätt i. Att "juryn bestämmer" är nog till mycket bara snack. Minns bara hur det var med Durna...
    Absolut, tror verkligen det är mycket snack! Det trixas som bara den bakom kamerorna.
  • Thaleya

Jag håller med Vinterlärka, tragiskt att juryn går med på det bara.

Om tv4 ber dem att ta vidare Camilla och juryn vägrar, så kanske juryn blir av med jobben, men de har iaf stått upp för vad de tror på och tv4 kommer åka på en jäkla massa skit då. Så vilket som så hade ju juryn vunnit mot tv 4. Så jag tycker ändå juryn gjorde fel.