-
-
Svar på tråden Idol-2009
-
Är det förresten inte ovanligt få skribenter här i Idol-tråden i år? Det brukar ju skrivas typ tio sidor bara under reklampausen, och i år kan man lätt läsa ikapp.
-
nej...Snelson skrev 2009-10-02 23:25:32 följande:Hehe ja jag skämtade bara, Robin var det han med mörkt hår som verkade vara rätt tyst av sig?
-
Ja, bara för att göteborgarna inte hade sina glasögon då, alltså!Tiro skrev 2009-10-02 23:25:32 följande:vetebröden slog göteborg.... Det talas fortfarande om det...
-
haha... jag är som sagt trög i dag.... ögonen går lite lätt i kors....ming skrev 2009-10-02 23:27:02 följande:Ja, bara för att göteborgarna inte hade sina glasögon då, alltså! -
Det var Robin B. Mer pop istället för rock. Han klädde ju ut sig till kvinna och sökte i år ju. Sen såg jag att han satt i publiken häromdagen.Snelson skrev 2009-10-02 23:25:32 följande:Hehe ja jag skämtade bara, Robin var det han med mörkt hår som verkade vara rätt tyst av sig? -
Jossa 79 skrev 2009-10-02 23:25:52 följande:
Tove är intetsägande, Erika är en grå mus och ja, Clara var grym och Camilla är bra. SÅ ska det vara! ;-DHjälp att man kan tycka så olika. Jag börjar undra om vi hört och sett samma framträdanden
Kan ju iofs förklara allt som man själv betraktar som idiotiröstning
-
DU kanske behöver såna glasögon?Tiro skrev 2009-10-02 23:28:17 följande:haha... jag är som sagt trög i dag.... ögonen går lite lätt i kors....
-
Ja just det, jag tänkte att du menade Robin Bengtsson... Han var ingen favvo hos mig precis...Tiro skrev 2009-10-02 23:26:35 följande:nej... -
Fast jag röstar aldrig, jag bara tycker. Och min värld går inte under om nån kommer med eller inte. Faktiskt!
FAst som jag skrivit, Camillas framträdanden VAR inte bra, tycker bara hon verkar vara en energisk kul och lite naiv tjej som sjunger bra. En frisk fläkt helt enkelt. En som jag hellre ser på än exempelvis Tove och Erika, som in mina ögon är boooooooooring. *gäsp*
Mrs K skrev 2009-10-02 23:28:38 följande:
Jossa 79 skrev 2009-10-02 23:25:52 följande: Hjälp att man kan tycka så olika. Jag börjar undra om vi hört och sett samma framträdanden Kan ju iofs förklara allt som man själv betraktar som idiotiröstning -
Förresten finns det så att man kan köpa idolboxar, med exakt alla program. Inte uttagna snuttar eller bara framträdanden utan allas framträdanden, plus alla programmen. Från alla år?
Vore ju kul att ha :)