• Svar på tråden Idol-2009
  • systersandra

Fattar inte hur Camilla kunde bli ett wildcard,det måste ju vara för att de tyckte synd om henne för att hon trodde att hon gått vidare dagen innan.Allt var verkligen pinsamt.Hennes slakt av denna låt och juryn som blev arg på henne.
    Det är bara en grej av tv4 att ha kvar henne,bara för att låta henne göra bort sig mer så får de tittarsiffror.
    Tycker synd om de andra deltagarna som borde tagit hennes plats,de andra var mycket bättre.
    Kasst!

• vinterlärka
    Thaleya skrev 2009-10-03 14:42:07 följande:
    Jag håller med Vinterlärka, tragiskt att juryn går med på det bara.Om tv4 ber dem att ta vidare Camilla och juryn vägrar, så kanske juryn blir av med jobben, men de har iaf stått upp för vad de tror på och tv4 kommer åka på en jäkla massa skit då. Så vilket som så hade ju juryn vunnit mot tv 4. Så jag tycker ändå juryn gjorde fel.
    Ja, det har du faktiskt rätt i. Fast vem vet, de kanske har skrivit på något skumt kontrakt att TV4 har sista ordet. Så det blri väl kontraktsbrott om de inte gör som de säger. vet inte, bara spånar.
  • Växjömamma1976

låter som att Tv4 kan göra så, men samtidigt får de göra så fel då? Det finns ju lagar som reglerar sånt, om det enbart är för tittarsiffror alltså. Det låter rätt men ändå galet fel. Dom är ju så kontrollerade liksom. Jag tycker Camilla sjunger bra, men hon är mest en pajjas på scen, hon kan inte föra sig så som Tove kan. Hon är ju verkligen en stjärna!

(¯`°?.¸ ღ♥ Samuel - älskar dej ♥ღ ¸.?°´¯) Min blogg: bloggermum.blogg.se
  • Thaleya
    vinterlärka skrev 2009-10-03 16:38:19 följande:
    Ja, det har du faktiskt rätt i. Fast vem vet, de kanske har skrivit på något skumt kontrakt att TV4 har sista ordet. Så det blri väl kontraktsbrott om de inte gör som de säger. vet inte, bara spånar.
    jo iofs, vi vet ju inte alla detaljer.
  • Poulain
    millalilla skrev 2009-10-03 15:10:04 följande:
    Tydligen var hon med i säsong 4 av Fame Factory.. Fattar inte vad hon ska i Idol och göra.. sv.wikipedia.org/wiki/Lista_%C3%B6ver_deltaga...
    Såg där på listan att Patrik Öhlund var med i samma program. Han kom tvåa, har jag senare googlat. Då borde Camilla och han känna varandra ju...
  • Poulain

Förresten, kalla mig petig, men jag blir bara så irriterad på allt detta tjat om "Tv4" som bestämmer om programmet. Tv4 bara sänder programmet, de har inte GJORT programmet. KANALEN Tv 4 har ingenting att säga till om. Det är produktionbolaget Meter television som gör och filmar programmet och bestämmer hur det ska gå till.

• Thaleya
    Poulain skrev 2009-10-03 20:06:36 följande:
    Förresten, kalla mig petig, men jag blir bara så irriterad på allt detta tjat om "Tv4" som bestämmer om programmet. Tv4 bara sänder programmet, de har inte GJORT programmet. KANALEN Tv 4 har ingenting att säga till om. Det är produktionbolaget Meter television som gör och filmar programmet och bestämmer hur det ska gå till.
    okej ja då ber jag om ursäkt :) Bra att du säger ifrån, då är det Meter television som kan vara bovarna eller så är det juryn bara.
  • dio

Hahaha, kolla in Calles nakenbilder på facebook ;) Visserligen översuddat på strategiska ställen, men ändå hahaha. Han verkar vara en rolig och mysig kille!

• Thaleya
    dio skrev 2009-10-03 20:20:38 följande:
    Hahaha, kolla in Calles nakenbilder på facebook ;) Visserligen översuddat på strategiska ställen, men ändå hahaha. Han verkar vara en rolig och mysig kille!
    vad heter han?