-
-
Svar på tråden Idol-2009
-
Hon verkar ju vara lite kändishora, hehe. Skulle inte förvåna mig om hon lägger upp en sådan bild på FB. Hon har ju varit med i Fame Factory och har läst nåt om att hon skulle varit ihop med diverse kändisar.Thaleya skrev 2009-10-03 20:31:16 följande:Camilla sitter ju naken med en gitarr i famnen på hennes facebook, om det nu är hennes sida och inte någon bluff sida.
Jag tycker inte hon passar in i Idol, jag tror ärligt talat hon åker ut rätt snabbt om tittarna ska säga sitt.
Vem vinner Idol då? :p -
Camilla har varit tillsammans med Kicken i Poodles och senast med sångaren i Scotts. De var tillsammans i våras när Melodifestivalen höll på, men i maj eller april eller vad det var, när Idol-audition spelades in så hade hon ju en ny kille...ombytlig tjej det där.
-
mm håller faktiskt med.Poulain skrev 2009-10-03 20:38:00 följande:Hon verkar ju vara lite kändishora, hehe. Skulle inte förvåna mig om hon lägger upp en sådan bild på FB. Hon har ju varit med i Fame Factory och har läst nåt om att hon skulle varit ihop med diverse kändisar. Jag tycker inte hon passar in i Idol, jag tror ärligt talat hon åker ut rätt snabbt om tittarna ska säga sitt. Vem vinner Idol då? :p
Jaadu svårt att säga ändå.
Tove och Erik tror jag nog starkast på.
Men det är svårt att säga Calle och Mariette är ju populära.
Sen är Karolina jäkligt duktig.
Det är faktiskt ganska många jag gillar. Jag tyckte bäst om erik i början, men nu vet jag inte om jag inte gillar tove lika mycket. -
Jag hittar inget på Calle, jag hittar hans FB men jag kan inte se några bilder
-
www.sthlmsfinest.com/imageGallery/image.php&iid=198412%29?Poulain skrev 2009-10-03 20:43:55 följande:Camilla har varit tillsammans med Kicken i Poodles och senast med sångaren i Scotts. De var tillsammans i våras när Melodifestivalen höll på, men i maj eller april eller vad det var, när Idol-audition spelades in så hade hon ju en ny kille...ombytlig tjej det där. -
den här tråden på flashback är ju jättekul. www.flashback.info/showthread.php
-
Där ser man. Alltså kommer INTE Bert att ringa henne om hon åker ut, och hon lär inte heller ha tillräckligt med fans för att vinna Idol, eftersom hon inte ens kom till final i Fame factory.millalilla skrev 2009-10-03 15:10:04 följande:Tydligen var hon med i säsong 4 av Fame Factory.. Fattar inte vad hon ska i Idol och göra.. sv.wikipedia.org/wiki/Lista_%C3%B6ver_deltaga... -
Äpplen och Päron skrev 2009-10-03 22:12:07 följande:
den här tråden på flashback är ju jättekul. www.flashback.info/showthread.phpDär stod det en massa kul
-
Hehe Flashback-tråden har jag sett innan...man vet ju inte hur mycket man kan lita på där. Men allt om Camilla stämmer ju för det kan man få reda på via andra källor. Men bögryktena om Eddie då? Vad tror ni om dom? :p
Annars hade den tråden inte sååå mycket att komma med
-
För de
Tant Groda skrev 2009-10-03 21:56:06 följande:
Jag hittar inget på Calle, jag hittar hans FB men jag kan inte se några bilderFör det första måste du gå in på rätt person, det finns fler som heter samma. Sedan kommer du in på hans sida och kan se allting. han har inga egna bilder men på framsidan till vänster står "Foton på Calle 500 st" typ... så det finns ganska mycket att titta på om man är intresserad.